Közbeszerzési referenst keresünk

A Tempus Közalapítvány gazdasági egysége közbeszerzési referens munkatársat keres.

A pozíció teljes munkaidős (heti 40 óra), 1 éves határozott idejű (hosszabbítható) munkaszerződéssel tölthető be.
A munkavégzés helye: Budapest
Foglalkoztatás: a munka törvénykönyve szerint
Az állás betölthető: 2017. áprilistól

Feladatok:

  • közbeszerzési eljárások teljes körű lefolytatásában való részvétel az előkészítéstől a szerződéskötésig (felhívások, dokumentációk, hirdetmények; az eljáráshoz kapcsolódó iratok előkészítése; a bíráló bizottság tagjaként az ajánlatok bírálatában történő részvétel; az eljáráshoz kapcsolódó események megszervezése);
  • A közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó adat- és információszolgáltatási feladatok végrehajtása a belső adatbázisban, illetve az Ellenőrző szervezet, és a Hatóság felé;
  • Közbeszerzési eljárások és azzal kapcsolatos dokumentumok előkészítése, javaslattétel az alkalmazandó eljárásrendre és fajtára;
  • adott esetben kiegészítő tájékoztatások, bontási jegyzőkönyvek megszerkesztése, bontási eljárások lefolytatása;
  • adott esetben hiánypótlási felhívások előkészítése;
  • kapcsolattartás a szakmai csoportokkal, partnerekkel, ügyvédi irodával;
  • hirdetmények előkészítése és feladása, egyéb közzétételi feladatok ellátása, (EMIR rendszerben való rögzítés, folyamat kezelés);
  • ajánlattevőkkel való kapcsolattartás;
  • Közbeszerzési kérdésekben vélemények, állásfoglalások előkészítése, döntéshozatal folyamatos támogatása;
  • Az eljárások dokumentálása (köz) beszerzési eljárásokról a státusz folyamatos vezetése, valamint a megkötött szerződések adatainak rögzítése;
  • (Köz) beszerzési eljárások eredményeképp létrejövő szerződések, megrendelések rendszerben való teljes körű kezelése;
  • A vezetők által kért beszámolók, kimutatások és jelentések készítése a (köz) beszerzési eljárásokról;
  • A (köz) beszerzési eljárásra vonatkozó szabályzatok – különös tekintettel a hatályos Közbeszerzési törvény, és alkalmazandó Kormány rendeletek - ismerete, követése és betartása;

Elvárások:                                                         

  • Közép- vagy felsőfokú közgazdasági, pénzügyi vagy műszaki végzettség;
  • OKJ-s közbeszerzési referensi szakképesítés;
  • Legalább 2 éves, közbeszerzési eljárások önálló ellenőrzésében és/vagy önálló előkészítésében és teljes körű lebonyolításában szerzett szakmai gyakorlat;
  • A hatályos Kbt. és a kapcsolódó jogszabályok naprakész ismerete;
  • Aktív felhasználói szintű MS Office ismeretek;
  • Önálló, pro-aktív munkavégzés;
  • Tárgyalóképes középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban.

Előnyt jelent:

  • Egységes Monitoring Információs Rendszer (EMIR) felhasználásában, való jártasság;
  • Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói minőség.

Amit kínálunk:

  • korrekt jövedelem és béren kívüli juttatás,
  • fejlődést, tanulást támogató kultúra,
  • pozitív munkahelyi légkör és kiváló irodai munkakörülmények,
  • stabil szervezeti háttér.

Magyar és angol nyelvű Europass formátumú önéletrajzát, valamint rövid, magyar nyelvű, bruttó fizetési igényt tartalmazó motivációs levelét folyamatosan, legkésőbb 2017. március 5-ig várjuk.


Benyújtott álláspályázataival kapcsolatban az allas@tpf.hu email címen érdeklődhet.
(Erre az email címre kérjük NE küldjön önéletrajzot, jelentkezést, mert azt adatvédelmi okokból nem fogadhatjuk, azaz meg kell semmisítenünk.)