EPALE online beszélgetés

Partner hír | 2018.03.14.

Hír | Felnőtt tanulás

Márciusi kiemelt témánk részeként az EPALE írásbeli eszmecserét szervez arról, hogy miként biztosítható a felnőttoktatásba való bevonás, és mi tesz inkluzívvá egy felnőttoktatási programot.

A vitára ezen az oldalon kerül sor angolul március 22-én, közép-európai idő szerint 10 órakor. A moderátori teendőket az EPALE témakoordinátora, Simon Broek fogja ellátni.

Ne mulassza el a lehetőséget: ossza meg véleményét és tapasztalatait az EPALE-közösséggel az alábbi témakörök bármelyikével kapcsolatban:

10:00–12:30 (közép-európai idő szerint)

Az egyenlőtlenség orvoslása a felnőttoktatási kínálat szintjén:

  1. Milyen típusú egyenlőtlenségeket lát a felnőttkori tanulás vonatkozásában (iskolázottság, társadalmi helyzet, életkor, digitális szakadék, migrációs státusz stb.)?
  2. Mit kell tudniuk és tenniük a felnőttoktatási szakembereknek ahhoz, hogy befogadó jellegű szolgáltatást nyújtsanak?
  3. Hogyan kellene megszervezni és biztosítani a befogadó jellegű felnőttoktatást?

Az eszmecsere az ebédszünet alatt is folytatható

13:30–16:00 (közép-európai idő szerint)

Az egyenlőtlenség orvoslása szakpolitikai szinten:

  1. Miként biztosítható, hogy a felnőttoktatási rendszerek optimálisan hozzáférhetőek legyenek azok számára, akiknek a leginkább szükségük van rájuk?
  2. Milyen akadályok léteznek, és hogyan lehet leküzdeni azokat?
  3. Miket javasolna azoknak a politikai döntéshozóknak, akik a kompetenciafejlesztési pályák kezdeményezéséhez kapcsolódóan felnőttképzési politikákat dolgoznak ki és hajtanak végre?

 **A hozzászólás lehetősége március 19-től biztosított, így a résztvevők előre bemutatkozhatnak vagy megírhatják véleményüket.

Utolsó módosítás: 2018.03.19.