Alma a fán – pedagógus közösségek megerősítése

A tanulás jövője felé sok út vezet...

Indulhatunk a technológiai újítások intergációja felől... Indulhatunk onnan, hogy miképp tudjuk életszerűvé tenni a tanulást és miként tudjuk a tantermen kívül is elképzelni azt… Gondolkodhatunk abban, hogy miként tudjuk a tanulást a jelen kor társadalmi igényeinek megfelelőbbé tenni…

Az értékelés nem egy teszt. Az értékelés egy folyamatos beszélgetés.

Bár felnőttként sokan rádöbbenünk arra, hogy a gyerekkorunkban, velünk használt mérési-értékelési módszerek gyakran több kárt okoztak, mint hasznot és akár egész életünkre kihatóan elvették vagy meghozták a kedvünket egy-egy témához/tantárgyhoz, a legtöbben pozitív gyakorlati példa hiányában még képzett pedagógusként sem tudjuk, hogy milyen módon érdemes visszajelzést kérnünk és adnunk a tanulóink előrehaladásáról.

Utolsó módosítás: 2015.08.07.