Projektindító szeminárium a 2017-ben támogatott KA2 Stratégiai partnerségek koordinátorai részére

Ezúton meghívjuk Önt a 2017-ben támogatott KA2 Stratégiai Partnerségek pályázatot benyújtott intézmények koordinátorainak szóló projektindító szemináriumára. A rendezvény NEM az iskolai, óvodai stratégiai partnerségek koordinátorainak szól.

Időpont: 2017.10.17. 10:00 – kb. 16:00-ig (a rendezvény záró időpontja oktatási szektoronként eltérő lehet)
Helyszín: Tempus Közalapítvány, 1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1., 6. emelet, Brüsszel terem

Az információs nap keretében részletesen megtárgyaljuk a szerződéskötéssel, a megvalósítással kapcsolatos tartalmi és pénzügyi tudnivalókat, beszélünk a projektmunka megszervezéséről, a külföldi látogatások lebonyolításáról, és természetesen várjuk kérdéseiket is.

A rendezvény programja:

 

9.30-10.00 Regisztráció

10:00-10:15   Lampért-Kármán Tímea: Megnyitó – a program első 4 évének eredményei

10:15-10:35 Bartha Katalin: Projektek nyomon követése a projekt futamideje alatt

10:35-11.30 Bethleni Zsuzsanna: A hatásmérés – TCA eredményei alapján

11.30-11.45 Széll Adrienn: A Mobility tool+ használata szakmai szempontok alapján

11.45-11.55 Hlavaty Ildikó: A partnerszerződés fontossága, a koordinátor felelőssége

11:55-12:40 Szünet

 12:40-13.20   Szabó Csilla Projektmenedzsment –eszközök, problémás pontok, jó gyakorlatok

13:20-14:20 Laczó Éva: A projekttel kapcsolatos pénzügyi tudnivalók: beszámolás, elszámolási kérdések – szakmai kérdésekkel kiegészítve 

14:20-14:30: rövid szünet, teremcserék

14:30-16:00 Szektorális rész

 

Hatásmérés workshop példa: Digitális készségek a jövő számára 

 

A rendezvény során előadásokat is hallhatnak, de közös műhelymunkára, beszélgetésre is sor kerül ezért aktív és nyitott közreműködésüket kérjük.

Kérjük, hogy a rendezvényt megelőzően üljenek össze az intézményükön belül a projektben részt vevő kollégáikkal, valamint kérdezzék körbe külföldi partnereiket és gyűjtsék össze a felmerülő kérdéseket bármely fent említett témakörben.

A rendezvény előtt áttekintendő dokumentumok:

Emlékeztetőül, kérjük, tekintsék át újra a pályázatíró szemináriumon elhangzott pénzügyi tudnivalókat, illetve a támogatási szerződés 1. 3. és 4. számú mellékleteit (amennyiben az már eljutott Önökhöz).

Kérjük, töltse ki az alábbi kérdőívet, hogy a rendezvény programjának részleteit az Önök igényei szerint alakíthassuk: https://goo.gl/forms/0Rby5oMANFrzoeyX2

A kérdéseiket október 13-ig, a regisztráció végéig várjuk!

A projektindító szemináriumon projektenként maximum egy-két fő részvételére számítunk, érdemes egy projektmenedzsmenttel és egy pénzügyekkel foglalkozó kollégának részt venni a szemináriumon. Amennyiben ebben az időpontban a projekttel kapcsolatos más elfoglaltságuk van (pl. kick-off meetinget tartanak a partnerekkel), mindenképpen érdemes megoldani az érdemi helyettesítést a rendezvényen. Ilyen esetben a helyettesítő kollégát/kollégákat vagy az intézmény vezetőjét kérjük, készítsék fel alaposan a projekttel kapcsolatos tudnivalókról.

A rendezvényen való részvétel díjtalan, de előzetes regisztráció szükséges legkésőbb 2017. október 13-ig.

Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a rendezvényen ellátást nem tudunk biztosítani.

Utolsó módosítás: 2017.10.30.

HIBA

Kérjük, töltse ki a kötelező mezőket.


Rendszerünk rögzítette a regisztrációját, melynek elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.

Üdvözlettel,
Tempus Közalapítvány