Szent István Egyetem - Nemzetközi felsőoktatási marketing kategória - Megosztott I. díj egy nemzetközi felsőoktatási marketinggel foglalkozó 3 órás angol nyelvű műhely kidolgozásáért (2014)

Az egyetemen hagyományosan kétévenként megrendezett nemzetközi hét fókusztémájaként a nemzetközi felsőoktatási marketinget választották. A képzés anyagát egy 3 órás angol nyelvű műhely keretében ismertették meg a 11 ország 16 partnerintézményének képviseletében megjelent résztvevőkkel. A képzésen elhangzottak gyakorlati alkalmazására egy san diegói oktatási vásáron került sor, ahol sikeresen kerestek partnereket az egyetem számára eddig alulreprezentált országokból: az észak- és dél-amerikai kontinensről, valamint Japánból.

A projektről bővebben

Kihívás

A Szent István Egyetem nemzetközi versenyképességének fokozása, képzéseinek népszerűsítése elsősorban Európán kívüli területeken, hatékony partnerkeresés és hallgatótoborzás.

Kitűzött cél

A nemzetközi felsőoktatási marketing képzésen szerzett ismeretek sikeres adaptálása intézményünk gyakorlatába annak érdekében, hogy a korábbinál hatékonyabb módszerekkel nyerjük meg partnereinket az irodánk által szervezett nemzetközi héten való aktív részvételre, illetve a Campus Hungary program keretében megvalósuló nemzetközi megjelenések alkalmával intézményünk bemutatkozása a potenciális partnerek számára még inspirálóbb és vonzóbb legyen.

Megvalósítás

A nemzetközi felsőoktatási marketing képzésen szerzett ismereteket intézményünk három képzésre delegált munkatársa angol nyelven mutatta be a nemzetközi hétre érkezett partnereinknek. A workshop jellegű programra egy délutánt fordítottunk, melyen prezentáltuk és tisztáztuk az alapfogalmakat, majd bemutattuk intézményünk jó gyakorlatait és a továbbfejlesztési elképzeléseinket. A prezentáció interaktív módon zajlott, egy-egy témát a partnereinkkel folytatott diskurzussal, kölcsönös tapasztalatcserével zártunk.

A díjat átvette: Dr. Tarr Zsuzsanna, Jacsóné Kánai Csilla, Dedon-Mezei Dorottya

A projekt adatlapja

Utolsó módosítás: 2017.06.12.