Szegedi Tudományegyetem - Nemzetközi felsőoktatási marketing kategória - II. díj a marketing és PR tevékenységek összehangolásáért (2014)

A projekt arra mutat jó példát, hogy egy szervezeti egység, jelen esetben a könyvtár, hogyan tud hozzájárulni az intézmény nemzetköziesítéséhez. A megszerzett ismeretek és ötletek révén igyekeztek az addig ad hoc, egymáshoz nem kapcsolódó marketing és PR tevékenységeket összehangolni, valamint az emberi és anyagi erőforrásokat a lehető leghatékonyabban kiaknázni. A pályázat követendő példát mutat arra, hogy hogyan lehet kis költségvetésből, tudatos önfejlesztéssel és stratégiaalkotással hatékonyan hozzájárulni a nemzetköziesítési folyamatokhoz, az intézmény versenyképességének növeléséhez a magyar és külföldi hallgatók számára nyújtott szolgáltatások fejlesztéséhez.

A projektről bővebben

Kihívás

Jó minőségű, de inkább elszórt, személyes ismertségen alapuló, nem összehangolt nemzetközi(esítő) tevékenység.

Kitűzött cél

Összehangolt, tervszerű, és átfogó nemzetköziesítési kommunikáció.

Megvalósítás

Első lépésben SWOT elemzést végeztünk saját PR stratégiánkon. Második lépésben explicitté tettük, hogy milyen nemzetközi érdekcsoportokat, „piaci szegmenseket” lehet és kiket kellene hatékonyabban elérnünk. Végül a kettő ötvözetéből saját tervet hoztunk létre.

A díjat átvették: Csengődi Erika, Sümeginé Lehotai Edit és Szabó Gilinger Eszter - az egyetem Klebelsberg Kuno Könyvtárának munkatársai

A projekt adatlapja

Utolsó módosítás: 2017.06.12.