Mi a különbség a sakk és a matt között? Digitális adaptáció a Polgár Judit Sakk Alapítvány által létrehozott Sakkpalota Programból
A projekt a Polgár Judit Sakk Alapítvány által létrehozott Sakkpalota Program digitális adaptációja. A sajátos nevelési igényű, integrált körülmények között tanuló diákok számára kiválóan alkalmas az alapképességek fejlesztésére. A projekt fő témaköre a sakk és a matt közötti különbség meghatározása, és a király három menekülési útja. Ezt a problémát oldják meg a tanulók először az analóg sakktáblánál, majd ők készítenek feladatokat ebben a témakörben. Képességeikhez mérten ki Sakkpalotát épít a Minecraftban, ki puzzle-t készít online puzzle készítő alkalmazással, ki pedig teszteket alkot a LearningApps, vagy éppen a Redmenta programban. Projektproduktumaikat saját blogjukban publikálják, majd a blogbejegyzés rövidített linkjét és a produktumról készített képernyőfotót a Padlet online alkalmazására illesztik be.
A további részletekért és letölthető anyagokért kérjük lépjen be