Adminisztrátort keresünk

Kommunikációs egységünkbe adminisztrátor munkatársat keresünk

A munkavégzés helye: Budapest, VII. kerület
A pozíció betöltése: legkorábban 2020. március 1-től

A munkakör teljes állásban, heti 40 órás, határozatlan idejű munkaszerződéssel tölthető be

Várjuk jelentkezését, ha az alábbiakkal szívesen foglalkozna:

  • a kommunikációs egység munkájának adminisztratív támogatása, beérkező és kimenő levelek iktatása, iktatóprogram kezelése, szkennelés, postázás,
  • adatbázisok és nyilvántartások kezelése,
  • kimutatások, statisztikák összeállítása,
  • szakmai kiadványok nyilvántartása.

Önt keressük, ha:

  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezik,
  • legalább 1 év adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalattal rendelkezik,
  • az MS Office szoftverek (Word, Outlook, Excel) használatában gyakorlott,
  • van affinitása az informatikai alkalmazások, adatbázisok használatához,
  • megbízhatóság, precizitás és felelősségteljes munkavégzés jellemzi,
  • jól tűri a monoton, odafigyelést igénylő munkát.

Előnyt jelent:

  • több éves adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat,
  • non-profit szervezetnél szerzett tapasztalat.

Jó nálunk dolgozni, mert:

  • Hosszú távon számítunk a munkatársainkra.
  • Értelmes és kihívást jelentő célokért dolgozunk.
  • Biztos, korrekt jövedelmet biztosítunk.
  • Segítjük a betanulást.
  • Minőségi, belvárosi irodaházban dolgozunk.
  • Cafeteriát adunk, nyelvtanulást támogatjuk.

Önéletrajzát, valamint rövid, magyar nyelvű, bruttó fizetési igényt tartalmazó motivációs levelét a „Jelentkezés elküldése” gombra kattintva folyamatosan, legkésőbb március 4-ig várjuk.


Benyújtott álláspályázataival kapcsolatban az allas@tpf.hu email címen érdeklődhet.
(Erre az email címre kérjük NE küldjön önéletrajzot, jelentkezést, mert azt adatvédelmi okokból nem fogadhatjuk, azaz meg kell semmisítenünk.)