A tanulási eredmény alapú Erasmus+ projektek hatása a gazdasági elvárásoknak megfelelni képes szakképzésre

2019.03.04.

Kiadvány | Önkormányzatok, Felnőtt tanulás, Ifjúság, Szakképzés, Köznevelés

A JÖVŐ MA KEZDŐDIK

Hogyan járulhatnak hozzá a tanulási eredmény alapú Erasmus+ projektek a gazdasági elvárásokra válaszoló korszerű szakképzés kialakításához?

A XXI. század legnagyobb horderejű változását a digitalizáció és a robottechnika elképesztő fejlődése jelenti. Beléptünk az Ipar 4.0. időszakába, amely elnevezés a negyedik ipari forradalomra utal és az információs technológia és az automatizálás egyre szorosabb összefonódását, illetve ezen keresztül a gyártási módszerek alapvető megváltozását elhozó időszakot jelöli.

Dr. Farkas Éva, a Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskolájának egyetemi docense vizsgálta meg, hogyan járulhatnak hozzá a tanulási eredmény alapú Erasmus+ projektek a gazdasági elvárásokra válaszoló korszerű szakképzés kialakításához.

A tanulmány letöltése és megtekintése.

Utolsó módosítás: 2019.03.04.