Megjelent magazinunk legújabb száma!

2020.04.28.

Hír | Ifjúság, EU, Önkormányzatok, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Civil szervezet, Köznevelés, Felsőoktatás

A Pályázati Pavilon 2020. tavaszi számának központi témája a fenntarthatóság, emellett olvashatnak még az önkéntességről, az alacsony végzettségű felnőttek tanulási lehetőségeiről, a hazai felsőoktatási intézmények nemzetköziesítési törekvéseiről és az Erasmus+ Nívódíj idei nyertes projektjeiről.

A fenntarthatóság több mint trendi téma, ezért került megvilágításba (környezetbarát villanykörtével, természetesen) magazinunk legfrissebb számában Európa zöld jövője, az ifjúsági információszolgáltatás zöldülése és a fenntarthatóság az Erasmus+ projektekben. A Pályázati Pavilont átlapozva ötleteket gyűjthetnek a zöld mobilitáshoz és olvashatnak a Tempus Közalapítvány törekvéseiről, álláspontjáról is a témában a környezet védelme érdekében.

Ahogy minden évben, így idén is Nívódíjat nyertek a legkiválóbb Erasmus+ projektek, a megvalósítókkal készült interjúkból kiderül, hogy kik is ők és miért olyan különleges munkájuk. Ezen kívül interjúkat olvashatnak volt önkéntesekkel, hiszen önkénteskedni menő, valamint inspirálódhatnak az elmúlt időszak legizgalmasabb projekttermékeiből, projekteredményeiből. 

A fenntarthatóság egyik fontos eleme az eredmények megosztása, hiszen így mutatható meg a projektek hatása, ezért a mindennapokba gyorsan és egyszerűen beépíthető disszeminációs tippekkel, gyakorlati tanácsokkal segítünk a pályázóknak. 

 

>> Lapozzon bele a magazinba és töltse le saját példányát IDE kattintva! << 

 

Ízelítő a magazin 2020 tavaszi számának tartalmából:

• Szemléletformálás a környezet védelme érdekében a Tempus Közalapítványnál
• Európa zöld jövője
• Fenntarthatóság: több mint trendi téma
• Ösztöndíjjal a környezettudatosság fővárosában
• Ötletek zöld mobilitáshoz: Greenbook
• Green Eurodesk avagy "zöldülés" az ifjúsági információszolgáltatásban
• Fenntarthatóság az Erasmus+ projektekben. Kis lépések, gyakorlati tippek
• Tudatos háztartásokkal a klímaváltozás
• Külföldön tanulni középiskolásként
• Alacsony végzettségű felnőttek tanulási lehetőségei
• A mobilitás akadályai legyőzhetők

 

Utolsó módosítás: 2020.04.29.