Digitális disszemináció az Erasmus+ projektekben - Online

Disszeminációs tréning Erasmus+ projektek megvalósítóinak

Időpont: 2020.09.15. 10:00-15:00
Helyszín: online

A Tempus Közalapítvány idén is megrendezi disszeminációs tréningjét a köznevelés, szakképzés, felnőtt tanulás, ifjúság és felsőoktatás területén a 2018, 2019 és 2020-ban támogatást nyert pályázók számára.

A tréning fókusztémája a digitális disszemináció, reflektálva ezzel az idei év történéseire és a COVID-19 világjárvány okozta kihívásokra. A rendezvényen kiemelten foglalkozunk azokkal az online eszközökkel és módszerekkel, amelyek használata megkönnyítheti, és még hatékonyabbá teheti a projektek eredményeinek bemutatását.

Ha a járványügyi helyzet megköveteli, az eseményt online formában rendezzük meg, ugyanakkor bízunk abban, hogy szeptemberben már személyesen is találkozhatunk Budapesten.

Tervezett program

9.30 - 10.00 Érkezés, regisztráció
10.00 - 10.15 Köszöntő
10.15 - 10.30 A hatékony eredménykommunikáció trükkjei
Kardos Anita, Kommunikációs vezető, Tempus Közalapítvány
10.30 - 10.45 A disszemináció jó példái
Szabó Csilla, Kommunikációs egységvezető-helyettes, Tempus Közalapítvány
10.45 - 11.00 Az #ErasmusDays, mint disszeminációs lehetőség
Simon Boglárka, kommunikációs munkatárs, Tempus Közalapítvány
11.00 - 11.15 Szünet
11.15 - 12.45

PÁRHUZAMOS WORKSHOPOK I.Ebben az idősávban a felsoroltak közül csak egy workshopon tud részt venni.

1. A kreatív szövegírás trükkjei
Blaskó Ágnes, kommunikációs szakember, írás coach

Nincs annál fontosabb a disszemináció során, minthogy eljusson a projekt kulcsüzenete a célközönséghez. A műhelymunka gyakorlatai remek lehetőséget biztosítanak, hogy megtalálja a projektje célcsoportjához legjobban passzoló stílust és megtanulja könnyedén kiemelni a lényeget. 

2. Mi a hatásos előadás titka?
Bincze Bea, kommunikációs szakember, TedX tréner

Mi kell egy igazán jó prezentációhoz? Hogyan gyakorolhat nagy hatást a hallgatóságra? Mit árul el a testbeszéd és miért fontos, hogy megismerjük a közönséget? A hatásos előadásról szóló interaktív műhelymunka során egy igazi TedX tréner ad tippeket és választ a kérdésekre. 

3. Közösségi média – Platformok, tippek, bevált módszerek
Albrecht Marcell, marketing vezető, Plus Kreatív ügynökség

A közösségi média számos praktikus és kreatív módszert tartogat. A műhelymunka során a Plus Kreatív ügynökség marketing vezetője ad tippeket és mutatja be a legnépszerűbb felületeket, hogy a gyorsan fejlődő online világban is képbe kerülhessen a legnépszerűbb trendekről és bevált módszerekről.

4. Szerzői jog mindenkinek
Dr. Lábody Péter, Szerzői Jogi Főosztály vezető, Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala

A projektmegvalósítás közben gyakran merül fel a szerzői jog, a szellemi tulajdon kérdésköre: mit lehet megosztani, milyen formában és mire kell odafigyelni? A műhelymunkán a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának munkatársa segít tisztázni a kérdéseket és felderíteni a szerzői jog világát.

5. Hogyan építsük be a hatásmérő eszközöket a pályázói gyakorlatba?
Jakab Réka, pályázati referens, Simon Boglárka, kommunikációs munkatárs, Tempus Közalapítvány

Hogyan fedezhetjük fel a projektünk hatásait? Az interaktív workshop alkalmával a Tempus Közalapítvány munkatársai vezetnek végig közös feladatokon a hatásmérés módszertanán és adnak praktikus tanácsokat, hogy hogyan is válhatnak a bemutatott eszközök a pályázói gyakorlat részévé. 

12.45 - 13.30 Ebédszünet
13.30 - 15.00

PÁRHUZAMOS WORKSHOPOK II. Ebben az idősávban a felsoroltak közül csak egy workshopon tud részt venni.

1. Közösségi média – Platformok, tippek, bevált módszerek
Albrecht Marcell, marketing vezető, Plus Kreatív ügynökség

A közösségi média számos praktikus és kreatív módszert tartogat. A műhelymunka során a Plus Kreatív ügynökség marketing vezetője ad tippeket és mutatja be a legnépszerűbb felületeket, hogy a gyorsan fejlődő online világban is képbe kerülhessen a legnépszerűbb trendekről és bevált módszerekről.

2. Rendezvényszervezés és lebonyolítás online/offline 
Répási Gabriella, egységvezető-helyettes, Tempus Közalapítvány

Online vagy személyes disszeminációs eseményt érdemes szervezni napjainkban? Milyen szempontokat kell mérlegelni, amikor kiválasztja az esemény típusát? Mire figyeljen oda a lebonyolítás során? A workshopon ezekhez a kérdésekhez kaphat praktikus tanácsokat és támpontokat.

3. Online eszközök a disszemináció során
Frank Nóra, szenior programkoordinátor és Tari Zsolt Attila, gyakornok, Tempus Közalapítvány

Próbáljon ki hasznos online eszközöket, applikációkat és technikákat, amelyek bevetésével a disszeminációs tevékenység során pár kattintással egyszerűbbé teheti a kommunikációt, láthatóvá a projekteredményeit, és szélesebb közönséghez juttathatja el az eredményeket és üzeneteket! 

4. Hogyan segítheti a sajtó a munkánkat? 
Gózon Ákos, főszerkesztő, Élet és Tudomány

A sajtó segítségével válhatnak igazán láthatóvá a projekteredményeket, a kulcsüzenetet változatos formákban juthat el a célközönséghez. Az Élet és Tudomány főszerkesztője a sajtókapcsolatokhoz ad gyakorlati tanácsokat, hogy minél nagyobb nyilvánosságot kaphassanak az Erasmus+ projektek.

5. Mitől lesz vonzó egy honlap?
Simon Zoltán, ügyvezető, Plus Kreatív ügynökség

Egy jó weboldal kulcsfontosságú egy projekt esetében. A Plus Kreatív ügynökség ügyvezetője számtalan márka oldalának létrehozásában működött már közre, a workshop alkalmával pedig megosztja tapasztalatai és tippjeit, amelyek segítenek minél vonzóbbá tenni a honlapot az látogatók számára.

A rendezvényre regisztrálni az alábbi jelentkezési lap kitöltésével lehet legkésőbb 2020. szeptember 1-ig.

Részvételi igazolás pedagógusoknak
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy bár az eseményre történő regisztráció során lehetősége volt a részvételi igazolás igénylésére, a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) 2020. évi módosításai miatt ezzel az eseménnyel kapcsolatosan az igazolás kiadása sajnos nem áll módunkban. Megértésüket köszönjük!
 

Utolsó módosítás: 2020.09.22.

HIBA

Kérjük, töltse ki a kötelező mezőket.


HIBA

Az e-mail cím formátuma nem megfelelő. Kérjük, hogy a mezőbe csak egy e-mail címet írjon, és regisztrációja elküldése előtt győződjön meg róla, hogy a formátum helyes.


HIBA

Ezzel az e-mail címmel már regisztrált rendezvényünkre. A jelentkezés elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.


Rendszerünk rögzítette a regisztrációját, melynek elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.

Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön a Tempus Közalapítvány legfrissebb híreiről, rendezvényeiről, kiadványairól és a legfontosabb pályázati információkról!

Üdvözlettel,
Tempus Közalapítvány