Ha ösztöndíjas hallgatóként külföldön utazol, vásárolsz vagy szolgáltatásokat veszel igénybe, fontos tudnod, hogy fogyasztóvédelmi panaszok esetén létezik egy ingyenesen érdemi és jogi segítséget nyújtó fórum a panaszok rendezésére.

Az Európai Fogyasztói Központ – amely a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szervezetében működik – egy uniós hálózat (Európai Fogyasztói Központok Hálózata) hazai tagjaként a magyar fogyasztók határon átnyúló (valamely külföldi, ezen belül európai uniós, izlandi vagy norvég vállalkozásokkal szembeni) panaszainak megoldása érdekében nyújt ingyenesen érdemi jogi és szakmai segítséget a fogyasztók részére, valamint tájékoztató tevékenységet végez a fogyasztói és vállalkozói ismeretek szélesítése érdekében

Utolsó módosítás: 2019.10.10.