Pénzügyi adminisztrátor

Gazdasági egységünkbe adminisztrátort keresünk

 
A pozíció teljes munkaidős (heti 40 óra), határozatlan idejű munkaszerződéssel tölthető be.
A munkavégzés helye: Budapest, VII. kerület
A pozíció betölthető: megegyezés szerint, akár azonnal

Várjuk jelentkezését, ha az alábbiakkal szívesen foglalkozna:

  • Pénzügyi adminisztratív feladatok, ezen belül kiemelten:
    • Excel alapú pénzügyi nyilvántartások vezetése
    • számlák, szerződések rögzítése különböző nyilvántartó rendszerekben (EPTK, ANDOC, stb.)
    • iktatás, irattárazás
    • pénzügyi/számviteli bizonylatok rendezése, szkennelése elszámolásokhoz, kifizetési kérelmekhez
    • gazdasági egység munkatársainak támogatása: pl. levelezés, szkennelés, fénymásolás

Önt keressük, ha:

  • középfokú pénzügyi vagy gazdasági végzettséggel rendelkezik
  • gyakorlott felhasználója az MS Office szoftvereknek (elsősorban Excel, valamint Word, Outlook)
  • felelősségteljes és jól tűri a monotóniát
  • munkáját a gyorsaság, precizitás és megbízhatóság jellemzi

Előnyt jelent:

  • pénzügyi területen szerzett munkatapasztalat
  • ANDOC iratkezelő rendszer ismerete
  • EPTK vagy EMIR rendszer ismerete
  • uniós finanszírozású projektben szerzett tapasztalat
  • angol nyelv alapszintű ismerete

Jó nálunk dolgozni, mert:

  • Hosszú távon számítunk a munkatársainkra
  • Értelmes és kihívást jelentő feladatokkal foglalkozunk
  • Biztos, korrekt jövedelmet biztosítunk
  • A betanulást minden kollégánk segíti
  • Nagyon szeretünk csapatban dolgozni, de az önálló munkára is van lehetőség
  • A megoldandó feladatokra kihívásként tekintünk
  • A kollégáink megbízhatóak és felelősségteljesek
  • Fejlődést, tanulást támogató a kultúránk
  • Minőségi belvárosi irodatérben, jó munkaeszközökkel dolgozunk

 

Magyar nyelvű önéletrajzát, bérigény feltüntetésével folyamatosan, legkésőbb 2019. szeptember 29-ig várjuk.


Benyújtott álláspályázataival kapcsolatban az allas@tpf.hu email címen érdeklődhet.