Közbeszerzési referens

Gazdasági egységünkbe közbeszerzési referenst keresünk

A pozíció teljes munkaidős (heti 40 óra) vagy részmunkaidős (heti 30 óra), határozatlan idejű munkaszerződéssel tölthető be.

A munkavégzés helye: Budapest VII. kerület
Foglalkoztatás: a munka törvénykönyve szerint
Az állás betölthető: megállapodás szerint, akár azonnal

Főbb feladatok:

  • Közbeszerzési eljárások teljes körű lefolytatásának koordinációja az előkészítéstől a szerződéskötésig (felhívások, dokumentációk, hirdetmények; az eljáráshoz kapcsolódó iratok előkészítése; a bíráló bizottság tagjaként az ajánlatok bírálatában történő részvétel; az eljáráshoz kapcsolódó események megszervezése).
  • Közbeszerzési terv előkészítése.
  • A közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó adat- és információszolgáltatási feladatok végrehajtása a belső adatbázisban, illetve az Ellenőrző szervezet, és a Hatóság felé.
  • Közbeszerzési eljárások és azzal kapcsolatos dokumentumok előkészítése, javaslattétel az alkalmazandó eljárásrendre és fajtára.
  • Adott esetben kiegészítő tájékoztatások, bontási jegyzőkönyvek megszerkesztése, bontási eljárások lefolytatása.
  • Adott esetben hiánypótlási felhívások előkészítése.
  • Kapcsolattartás a szakmai csoportokkal, partnerekkel, ügyvédi irodával (FAKSZ).
  • Hirdetmények előkészítése, egyéb közzétételi feladatok ellátása, (EMIR rendszerben való rögzítés, folyamat kezelés).
  • Ajánlattevőkkel való kapcsolattartás.
  • Közbeszerzési kérdésekben vélemények, állásfoglalások előkészítése, döntéshozatal folyamatos támogatása.
  • Az eljárások dokumentálása (köz) beszerzési eljárásokról a státusz folyamatos vezetése, valamint a megkötött szerződések adatainak rögzítése.
  • (Köz) beszerzési eljárások eredményeképp létrejövő szerződések, megrendelések rendszerben való teljes körű kezelése.
  • A vezetők által kért beszámolók, kimutatások és jelentések készítése a (köz) beszerzési eljárásokról.
  • A (köz) beszerzési eljárásra vonatkozó szabályzatok – különös tekintettel a hatályos Közbeszerzési törvény, és alkalmazandó Kormány rendeletek - ismerete, követése és betartása.
  • Nemzeti Kommunikációs Hivatal és Digitális Kormányzati Ügynökség felé az igények bejelentések és adatszolgáltatás koordinálása.
  • 459/2016. Korm. r. szerinti beszerzések nyomon követése, segítségnyújtás az ajánlattételi felhívások kidolgozásában és lebonyolításában a szakmai munkatársaknak, félévenkénti adatszolgáltatás teljesítése.

Önt keressük, ha:

  • Közép- vagy felsőfokú közgazdasági, pénzügyi vagy műszaki végzettséggel rendelkezik.
  • OKJ-s közbeszerzési referensi szakképesítéssel rendelkezik.
  • Legalább 2 év szakmai gyakorlattal rendelkezik, közbeszerzési eljárások önálló előkészítésében és lebonyolításában ajánlatkérői oldalon.
  • Jártasságot szerzett az EKR ajánlatkérői felületének használatában.
  • A hatályos Kbt. és a kapcsolódó jogszabályokat naprakészen ismeri.
  • Napi szinten használja az MS Office-t.
  • Önállóan, proaktívan végzi munkáját.

Előnyt jelent:

  • Uniós forrásból megvalósuló közbeszerzések lebonyolításában szerzett szakmai tapasztalat.
  • Egységes Monitoring Információs Rendszer (EMIR)közbeszerzési modul felhasználásában jártasság.
  • Az angol nyelv középfokú aktív ismerete.

Jó nálunk dolgozni, mert:

  • Hosszú távon számítunk a munkatársainkra.
  • Értelmes és kihívást jelentő feladatokkal foglalkozunk.
  • Biztos, korrekt jövedelmet biztosítunk.
  • A kollégáink megbízhatóak és felelősségteljesek.
  • Fejlődést, tanulást támogató a kultúránk.
  • Minőségi belvárosi irodatérben, kiváló munkaeszközökkel dolgozunk.

Önéletrajzát és rövid, magyar nyelvű, bruttó fizetési igényt tartalmazó motivációs levelét folyamatosan, legkésőbb 2019. december 8-ig várjuk.


Benyújtott álláspályázataival kapcsolatban az allas@tpf.hu email címen érdeklődhet.
(Erre az email címre kérjük NE küldjön önéletrajzot, jelentkezést, mert azt adatvédelmi okokból nem fogadhatjuk, azaz meg kell semmisítenünk.)