Közbeszerzési referens
Gazdasági egységünkbe közbeszerzési referenst keresünkA pozíció teljes munkaidős (heti 40 óra) vagy részmunkaidős (heti 30 óra), határozatlan idejű munkaszerződéssel tölthető be.
A munkavégzés helye: Budapest VII. kerület
Foglalkoztatás: a munka törvénykönyve szerint
Az állás betölthető: megállapodás szerint, akár azonnal
Főbb feladatok:
- Közbeszerzési eljárások teljes körű lefolytatásának koordinációja az előkészítéstől a szerződéskötésig (felhívások, dokumentációk, hirdetmények; az eljáráshoz kapcsolódó iratok előkészítése; a bíráló bizottság tagjaként az ajánlatok bírálatában történő részvétel; az eljáráshoz kapcsolódó események megszervezése).
- Közbeszerzési terv előkészítése.
- A közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó adat- és információszolgáltatási feladatok végrehajtása a belső adatbázisban, illetve az Ellenőrző szervezet, és a Hatóság felé.
- Közbeszerzési eljárások és azzal kapcsolatos dokumentumok előkészítése, javaslattétel az alkalmazandó eljárásrendre és fajtára.
- Adott esetben kiegészítő tájékoztatások, bontási jegyzőkönyvek megszerkesztése, bontási eljárások lefolytatása.
- Adott esetben hiánypótlási felhívások előkészítése.
- Kapcsolattartás a szakmai csoportokkal, partnerekkel, ügyvédi irodával (FAKSZ).
- Hirdetmények előkészítése, egyéb közzétételi feladatok ellátása, (EMIR rendszerben való rögzítés, folyamat kezelés).
- Ajánlattevőkkel való kapcsolattartás.
- Közbeszerzési kérdésekben vélemények, állásfoglalások előkészítése, döntéshozatal folyamatos támogatása.
- Az eljárások dokumentálása (köz) beszerzési eljárásokról a státusz folyamatos vezetése, valamint a megkötött szerződések adatainak rögzítése.
- (Köz) beszerzési eljárások eredményeképp létrejövő szerződések, megrendelések rendszerben való teljes körű kezelése.
- A vezetők által kért beszámolók, kimutatások és jelentések készítése a (köz) beszerzési eljárásokról.
- A (köz) beszerzési eljárásra vonatkozó szabályzatok – különös tekintettel a hatályos Közbeszerzési törvény, és alkalmazandó Kormány rendeletek - ismerete, követése és betartása.
- Nemzeti Kommunikációs Hivatal és Digitális Kormányzati Ügynökség felé az igények bejelentések és adatszolgáltatás koordinálása.
- 459/2016. Korm. r. szerinti beszerzések nyomon követése, segítségnyújtás az ajánlattételi felhívások kidolgozásában és lebonyolításában a szakmai munkatársaknak, félévenkénti adatszolgáltatás teljesítése.
Önt keressük, ha:
- Közép- vagy felsőfokú közgazdasági, pénzügyi vagy műszaki végzettséggel rendelkezik.
- OKJ-s közbeszerzési referensi szakképesítéssel rendelkezik.
- Legalább 2 év szakmai gyakorlattal rendelkezik, közbeszerzési eljárások önálló előkészítésében és lebonyolításában ajánlatkérői oldalon.
- Jártasságot szerzett az EKR ajánlatkérői felületének használatában.
- A hatályos Kbt. és a kapcsolódó jogszabályokat naprakészen ismeri.
- Napi szinten használja az MS Office-t.
- Önállóan, proaktívan végzi munkáját.
Előnyt jelent:
- Uniós forrásból megvalósuló közbeszerzések lebonyolításában szerzett szakmai tapasztalat.
- Egységes Monitoring Információs Rendszer (EMIR)közbeszerzési modul felhasználásában jártasság.
- Az angol nyelv középfokú aktív ismerete.
Jó nálunk dolgozni, mert:
- Hosszú távon számítunk a munkatársainkra.
- Értelmes és kihívást jelentő feladatokkal foglalkozunk.
- Biztos, korrekt jövedelmet biztosítunk.
- A kollégáink megbízhatóak és felelősségteljesek.
- Fejlődést, tanulást támogató a kultúránk.
- Minőségi belvárosi irodatérben, kiváló munkaeszközökkel dolgozunk.
Önéletrajzát és rövid, magyar nyelvű, bruttó fizetési igényt tartalmazó motivációs levelét folyamatosan, legkésőbb 2019. december 8-ig várjuk.
Benyújtott álláspályázataival kapcsolatban az allas@tpf.hu email címen érdeklődhet.
(Erre az email címre kérjük NE küldjön önéletrajzot, jelentkezést, mert azt adatvédelmi okokból nem fogadhatjuk, azaz meg kell semmisítenünk.)
TEMPUS KÖZALAPÍTVÁNY 1077 BUDAPEST, KÉTHLY ANNA TÉR 1. • TELEFON: (+36 1) 237-1300 • INFÓVONAL: (+36 1) 237-1320
E-MAIL: INFO{KUKAC}TPF.HU