Segédanyagok disszeminációhoz


Az összegyűjtött segédanyagok folyamatosan frissülő listája szakértők előadásait tartalmazza, melyek lehetőség szerint segítséget nyújtanak az érdeklődőknek abban, hogy könnyebben értelmezhessék a disszemináció fogalmát és jobban átláthassák annak folyamatait.

Az előadások a Tempus Közalapítvány által szervezett kommunikációs tréningeken hangzottak el.

 

A disszemináció alapjai

A disszemináció jó példái
Szabó Csilla, kommunikációs egységvezető-helyettes, Tempus Közalapítvány (2019)

A disszemináció építőkövei munkalap
Csalagovits Zóra, képző (2019)

A kreatív szövegírás trükkjei feladatlap
Blaskó Ágnes, kommunikációs szakember, írás coach (2019)

Szerzői jog mindenkinek
dr. Lábody Péter, Szerzői Jogi Főosztály vezető, Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala (2019)

Hogyan építsük be a hatásmérő eszközöket a pályázói gyakorlatba?
Jakab Réka, pályázati referens, Simon Boglárka, kommunikációs munkatárs, Tempus Közalapítvány (2019)

A projekttervezés és a projekt disszemináció szerzői jogi vonatkozásai, különös tekintettel a forgalombahozatalra
Dr. Grad-Gyenge Anikó, tanszékvezető egyetemi docens, BME GTK Üzleti Jog tanszéke (2018)

Kommunikációs mező, kommunikációs eszközök
Dr. Kuráth Gabriella, Pécsi Tudományegyetem (2014)

A lényeg kiemelésének művészete
Blaskó Ágnes, kommunikációs szakember, írás coach (2014)

Miért fontos, hogy lássanak? Hogyan tudom megmutatni magam?
Papp-Váry Árpád (2013)

DIVA: Handbook for Dissemination, Exploitation and Sustainability of Educational Projects
http://www.diva-project.eu/

 

Online eszközök hatékony használata

Mitől lesz vonzó egy honlap?
Simon Zoltán, ügyvezető, Plus Creative Agency (2019)

Mitől lesz vonzó egy honlap?
Serfőző Péter, Metropolitan Egyetem (2018)

Tippek, bevált módszerek a közösségi médiában
Lévai Richárd, online marketing menedzser, RG Stúdió (2018)

Jelenjünk meg a közösségi médiában!
Pályázati Pavilon magazin (2015 ősz)

Felhasználóbarát projekthonlap
Lukács Gábor, tanácsadó, Proaction (2014)

LLP projektek internetes stratégiájának fejlesztése
Hatékony internetes stratégia kialakítása LLP vagy Erasmus+ projektek eredményeinek terjesztéséhez és hasznosításához

LLP projektek jelenlétének maximalizálása a közösségi médiában
Az Európai Bizottság által támogatott „LLP projektek internetes stratégiáinak fejlesztése és jelenlétük maximalizálása a közösségi médiában” című projektben kidolgozott kézikönyv – magyar nyelvű változat a szerzők engedélyével

Önértékelési eszközök

 

Offline eszközök hatékony használata

Mi a hatásos előadás titka?
Bincze Bea, kommunikációs szakember, TedX tréner (2019)

Hogyan segítheti a sajtó a munkánkat?
Gózon Ákos, főszerkesztő, Élet és Tudomány (2019)

A jól szervezett rendezvény
Karnuts-Takács Zsuzsa, Tempus Közalapítvány (2014)

Sajtókapcsolatok
Sipos Júlia (2014)

A jól megírt szöveg
Pungor András (2013)

 

 

Utolsó módosítás: 2019.11.04.