Technikai hiba miatti sikertelen Erasmus+ pályázati űrlap benyújtása
2020.04.23.
Pályázat | Felsőoktatás, Önkormányzatok, Felnőtt tanulás, Ifjúság, Szakképzés, Köznevelés, Nonprofit szervezet, EU
Tájékoztatjuk pályázóinkat, hogy amennyiben az Erasmus+ KA2 stratégiai partnerség pályázatok 2020. április 23., déli 12:00 órai benyújtási határidejével kapcsolatban központi rendszerproblémák lépnének fel, lehetőségük van emailben is benyújtani pályázatukat.
Tájékoztatjuk pályázóinkat, hogy amennyiben az Erasmus+ KA2 stratégiai partnerség pályázatok 2020. április 23., déli 12:00 órai benyújtási határidejével kapcsolatban központi rendszerproblémák merülnének fel, és a webes űrlapon elkészített pályázatot központi technikai hiba miatt nem tudják benyújtani a fenti határidőig, akkor a hivatalos pályázati határidő lejártát követő két órán belül (azaz 2020. április 23., 14:00 óráig) e-mailen keresztül jelezhetik az irodának a sikertelen benyújtás tényét.
Az e-mailnek tartalmaznia kell:
1. a pályázó intézmény nevét, a projekt címét;
2. a felmerült technikai hiba részletes leírását;
3. csatolva a webes űrlapon kitöltött pályázat pdf formátumban lementett példányát;
4. csatolva minden olyan fájl mellékletet, amelyet a pályázathoz csatolni kívánt;
5. a rendszer által adott hibaüzenet képernyőképét (printscreen) (csatolva, jpg formátumban).
Amennyiben eredeti üzenete nem tartalmazza ezeket az elemeket, kérjük 2020. április 23. 14:00 óráig küldje el újból levelét az összes szükséges csatolmánnyal.
A bejelentett technikai hibát kivizsgáljuk, és hamarosan értesítjük a pályázat befogadásáról vagy elutasításáról.
A webes pályázati felület technikai hibája esetén pályázatát a KA2@tpf.hu e-mail címre küldheti el. Ez az e-mail cím 2020. április 23-án 12.00 és 14.00 óra között él, az ezen az időtartamon kívül küldött leveleket nem tudjuk fogadni.
Üdvözlettel:
Tempus Közalapítvány
Utolsó módosítás: 2020.04.23.