Az ügyfélkapcsolati csatornáink (email, telefon, személyes ügyfélszolgálat) átalakítása

2020.03.11.

Hír | Ifjúság, EU, Önkormányzatok, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Civil szervezet, Köznevelés, Felsőoktatás

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a COVID-19 koronavírus okozta járványveszély miatt több ponton módosult az ügyfélkapcsolataink működése.

  • A személyes ügyfélszolgálatainkon 2020. március 11-től – visszavonásig – nem fogadunk ügyfeleket. A személyes ügyfélszolgálataink újbóli működéséről a későbbiekben tájékoztatjuk Önöket.

  • Átalakítottuk a telefonközpontunkat és a telefonos menürendszert. Ennek pozitív hatása, hogy a beérkező hívásaik egy gombnyomás segítségével eljuthatnak az ügyfélszolgálati számainkra.

  • A telefonközpont átalakításai miatt a tka.hu / Munkatársak oldalon található mellékek jelenleg nem elérhetőek. Kérjük, hívják a programokkal kapcsolatos ügyfélszolgálati számokat. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésükre és segítenek eljutni a megfelelő munkatárshoz.

Ügyfélszolgálati munkatársaink elérhetőségeit ezen az aloldalon találhatják.

Kérjük, kövessék figyelemmel a koronavírusjárvány kapcsán létrehozott tájékoztató oldalunkat.

A személyes ügyfélszolgálataink újbóli működéséről, illetve a munkatársaink elérhetőségének változásairól a későbbiekben is tájékoztatjuk Önöket. Szíves türelmüket köszönjük.

Utolsó módosítás: 2020.04.17.