TECHNIKAI HIBA MIATTI SIKERTELEN ERASMUS+ PÁLYÁZATI ŰRLAP BENYÚJTÁSA

2020.10.29.

Pályázat | Ifjúság, EU, Önkormányzatok, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Nonprofit szervezet, Köznevelés, Felsőoktatás

Tájékoztató az Erasmus+ KA2 a COVID-19 helyzet nyomán létrehozott stratégiai partnerségi pályázatok 2020. október 29., déli 12:00 órai benyújtási határidejével kapcsolatos központi rendszerproblémák esetére.

Tájékoztatjuk pályázóinkat, hogy amennyiben az Erasmus+ KA2 a COVID-19 helyzet nyomán létrehozott stratégiai partnerségi pályázatok 2020. október 29., déli 12:00 órai benyújtási határidejével kapcsolatban központi rendszerproblémák merülnének fel, és a webes űrlapon elkészített pályázatot központi technikai hiba miatt nem tudják benyújtani a fenti határidőig, akkor a hivatalos pályázati határidő lejártát követő két órán belül (azaz 2020. október 29., 14:00 óráig) e-mailen keresztül jelezhetik az irodának a sikertelen benyújtás tényét. 

Az e-mailnek tartalmaznia kell:

1. a pályázó intézmény nevét, a projekt címét;
2. a felmerült technikai hiba részletes leírását;
3. csatolva a webes űrlapon kitöltött pályázat pdf formátumban lementett példányát;
4. csatolva minden olyan fájl mellékletet, amelyet a pályázathoz csatolni kívánt;
5. a rendszer által adott hibaüzenet képernyőképét (printscreen) (csatolva, jpg formátumban). 


Amennyiben eredeti üzenete nem tartalmazza ezeket az elemeket, kérjük 2020. október 29. 14:00 óráig küldje el újból levelét az összes szükséges csatolmánnyal.

A bejelentett technikai hibát kivizsgáljuk, és hamarosan értesítjük a pályázat befogadásáról vagy elutasításáról.

A webes pályázati felület technikai hibája esetén pályázatát a KA2@tpf.hu e-mail címre küldheti el. Ez az e-mail cím 2020. október 29-én 12.00 és 14.00 óra között él, az ezen az időtartamon kívül küldött leveleket nem tudjuk fogadni.

Üdvözlettel,
Tempus Közalapítvány

Utolsó módosítás: 2020.10.28.