Technikai hiba miatti sikertelen Erasmus+ pályázati űrlap benyújtása
2021.05.17.
Pályázat | Szakképzés, Felnőtt tanulás, Köznevelés
Teendők sikertelen benyújtás esetén, amennyiben a május 18. 12:00 órai beadási határidővel kapcsolatban központi rendszerproblémák merülnének fel.
Tájékoztatjuk pályázóinkat, hogy amennyiben az
- Akkreditált intézmények költségvetés igénylő pályázatainak (KA121) (szakképzés, köznevelés, felnőtt tanulás területén), illetve a
- Rövid futamidejű mobilitási projektek (KA122) pályázatainak (szakképzés, köznevelés, felnőtt tanulás területén)
2021. május 18. déli 12.00 órai benyújtási határidejével kapcsolatban központi rendszerproblémák merülnének fel, a webes űrlapon elkészített pályázatot technikai hibák miatt nem tudják benyújtani a fenti határidőig, akkor a hivatalos pályázati határidő lejártát követő két órán belül (azaz 2021. május 18., 14.00 óráig) e-mailen keresztül jelezhetik az irodának a sikertelen benyújtás tényét.
Az e-mailnek tartalmaznia kell:
- a pályázó intézmény nevét, a projekt címét;
- a felmerült technikai hiba részletes leírását;
- webes űrlapon kitöltött pályázat pdf formátumban lementett példányát;
- minden olyan fájl mellékletet, amelyet a pályázathoz csatolni kíván;
- a rendszer által adott hibaüzenet képernyőképét (printscreen) (csatolva, jpg formátumban).
A webes pályázati felület technikai hibája esetén pályázatukat a KA1@tpf.hu e-mail címre küldhetik. Ez az e-mail cím 2021. május 18-án 12.00 és 14.00 óra között él, az ezen az időtartamon kívül küldött leveleket nem tudjuk fogadni.
Üdvözlettel:
Tempus Közalapítvány
Utolsó módosítás: 2021.05.21.