Technikai hiba miatti sikertelen Erasmus+ KA2 pályázati űrlap benyújtása
2021.05.20.
Pályázat | Ifjúság, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Köznevelés, Felsőoktatás
Teendők sikertelen benyújtás esetén, amennyiben a május 21. 18:00 órai beadási határidővel kapcsolatban központi rendszerproblémák merülnének fel.
Tájékoztatjuk pályázóinkat, hogy amennyiben az
- Partnerségi együttműködések (KA220) (szakképzés, köznevelés, felnőtt tanulás, ifjúság, felsőoktatás területén), illetve a
- Kisléptékű partnerségek (KA210) pályázatainak (szakképzés, köznevelés, felnőtt tanulás, ifjúság területén)
2021. május 21. 18:00 órai benyújtási határidejével kapcsolatban központi rendszerproblémák merülnének fel, emiatt a webes űrlapon elkészített pályázatot technikai hibák miatt nem tudják benyújtani a fenti határidőig, akkor a hivatalos pályázati határidő lejártát követő 24 órán belül (azaz 2021. május 22., 18.00 óráig) e-mailen keresztül jelezhetik az irodának a sikertelen benyújtás tényét.
Az e-mailnek tartalmaznia kell:
- a pályázó intézmény/szervezet nevét, a projekt címét;
- a felmerült technikai hiba részletes leírását;
- webes űrlapon kitöltött pályázat pdf formátumban lementett példányát;
- minden olyan fájl mellékletet, amelyet a pályázathoz csatolni kíván;
- a rendszer által adott hibaüzenet képernyőképét (printscreen) (csatolva, jpg formátumban).
A webes pályázati felület technikai hibája esetén pályázatukat a szakképzés, köznevelés és felnőtt tanulás területén a KA2@tpf.hu e-mail címre küldhetik. Ez az e-mail cím 2021. május 21-én 18.00 és 2021. május 22-én 18.00 óra között él, az ezen az időtartamon kívül küldött leveleket nem tudjuk fogadni.
A webes pályázati felület technikai hibája esetén pályázatukat az ifjúság területén a palyazatok_ifjusag@tpf.hu e-mail címre küldhetik. Az ifjúsági pályázatok tekintetében az alábbi linken érhető el részletes tájékoztatás: https://erasmusplusz.hu/a-palyazat-benyujtasa#technikai-hiba
Utolsó módosítás: 2021.05.21.