Magazin | Köznevelés

Vajon meddig és milyen mértékben formálható az ember? Mennyire nyitott egy kamasz és az őt terelgető felnőtt, ha a fejlődés, a látókörszélesítés, az elfogadás a tét? Nos, a szegedi KatHáz Közhasznú Nonprofit Kft. Erasmus+ projektjének tapasztalatai mindenképpen pozitív üzenetet közvetítenek a témában. A szervezet ugyanis pedagógusok szociális érzékenyítő továbbképzésével foglalkozik a projektben, amely nemcsak a tanárokat, de rajtuk keresztül több száz diákot hivatott elérni.

Hír | Köznevelés, Felsőoktatás, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Ifjúság

Ön már átlapozta a Pályázati Pavilon legújabb számát? Van kedvenc cikke? Van olyan, amiből ihletet merített? Tesztelje le, hogy mire emlékszik a tartalomból, töltse ki kvízünket és nyerjen!

2019.06.26.

Facebook | Köznevelés

Ezt szeretnék bebizonyítani az Erasmus+ program Matematika az én világomban elnevezésű projektjében részt vevő iskolák. A Kossuth rádió interjúját megosztottuk Facebook oldalunkon.

Magazin | Köznevelés

A három láb egyike a szülő, a másik az iskola, a harmadik pedig a társadalom. Bármelyik is esik ki a rendszerből vagy kezd el billegni, akkor a gyermek mögötti háttérrendszer, támaszték felborul, a gyermek pedig előbb vagy utóbb lemorzsolódik az iskolából.

Oktatás és képzés 2020 | Köznevelés, Felsőoktatás, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Ifjúság

Idén tavasszal zajlott Magyarország első digitális oktatással kapcsolatos tömeges nyílt online kurzusa, A tanulás jövője MOOC, amelyben több mint 1300 résztvevő kóstolt bele a digitális oktatás legújabb innovációiba.

Magazin | Köznevelés

Akinek szívügye a minőségi oktatáshoz való egyenlő hozzáférés kérdése és érdekli, hogyan működhet az élménypedagógia a gyakorlatban, annak érdemes a nyírségi Kállósemjénben elidőzni egy kicsit. A Kállósemjéni Diákokért és Ifjakért Egyesület megálmodójával, mostani vezetőjével, Egri Józsefné Icával beszélgettünk játékos tanulásról, projektekről, küldetésről.

Magazin | Köznevelés

A Reading in English for Amusement and Dialogue in Europe (READ) elnevezésű Erasmus+ projekt a 14-17 évesek élményalapú tanulását állította a középpontba. Azonban ahogy ez általában lenni szokott, a programnak az eredeti célok teljesülésénél végül sokkal több hozadéka lett. A Százhalombattai Arany János Általános Iskola és Gimnázium projektjéről Szabóné Jassó Ágnes koordinátorral beszélgettünk.

Hír | Köznevelés, Felsőoktatás, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Ifjúság, Önkormányzatok, Civil szervezet, EU

Hasznosnak találja hírlevelünket? Továbbítsa ismerőseinek, hogy ők is értesülhessenek a Tempus Közalapítvány legfrissebb híreiről.

Hír | Köznevelés, Felsőoktatás, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Ifjúság, Önkormányzatok, Civil szervezet, EU

Szervezzen eseményt és mutassa meg projektjét a magyarországi #ErasmusDays programsorozaton, október 10-12. között! Ünnepelje velünk az Erasmus+ programot!

Hír | Felsőoktatás, Önkormányzatok, Felnőtt tanulás, Ifjúság, Szakképzés, Köznevelés, Civil szervezet, EU

Érdeklik az oktatás, a képzés és az ifjúság területén elérhető Erasmus+ pályázati lehetőségek? Szeretne naprakész tájékoztatáshoz jutni a felsőoktatási mobilitási ösztöndíjakkal kapcsolatban? Kíváncsi rá, hogy milyen eredményeket értek el a felsőoktatási intézmények a nemzetköziesítés terén? Kerüljön képbe hírlevelünkkel!

Kiadvány | Felsőoktatás, Önkormányzatok, Felnőtt tanulás, Ifjúság, Szakképzés, Köznevelés, Civil szervezet, EU

A magazin fókusztémája az élményalapú tanulás. Hogyan segítheti elő a tanulók szemléletformálását, az iskolai lemorzsolódás csökkentését, a hátrányos helyzetű csoportok integrálódását? Nemzetközi együttműködési projektek gyakorlati példáin keresztül mutatjuk be.