A Tempus Közalapítvány 2019. július 1-én a new yorki Konzulátussal együttműködve a NAFSA (Association of International Educators) kiállítás és konferencia kísérő rendezvényeként workshopot szervezett Washingtonban Branding for Success - How to become a TOP 15 destination for US students címmel. A résztvevő hazai felsőoktatási intézmények számára a Tempus Közalapítvány megbízásából tanulmány is készült.
A „How to make Hungarian universities’ branding compelling for the purpose of recruiting american students” című tanulmány az amerikai piaci igényekhez szabottan mutatja be a magyar felsőoktatást, és ennek megfelelően válaszolja meg a “miért Magyarország” kérdést, azt is felvázolva, hogy az egyetemek milyen együttműködési lehetőségek iránt érdeklődnek az Egyesült Államokban.
A tanulmány áttekinti, hogy milyen brandépítési stratégiát érdemes követni, milyen módon mutathatók be leghatékonyabban a magyarországi felsőoktatási intézmények által nyújtott lehetőségek, miképpen célszerű az egyes egyetemeket pozícionálni.
Az angol nyelvű tanulmány letölthető itt >>
Utolsó módosítás: 2019.10.01.