Pályázat | Felsőoktatás

Vannak kételyek az Erasmus+ ösztöndíjjal kapcsolatban, amelyek mindenki fejében megfordulnak a jelentkezés, sőt még a kiutazás előtt is. Ezek a félelmek teljesen természetesek, ha az ember egy ekkora környezetváltozás előtt áll. Az Erasmus igenis nagy dolog. De amilyen félelmetes, olyan fantasztikus is. Lássuk, sikerül-e eloszlatni ezeket a kételyeket a bejegyzés végére.

Hír | Felsőoktatás, Önkormányzatok, Felnőtt tanulás, Ifjúság, Szakképzés, Köznevelés, Civil szervezet

Rendezvénye lesz, amire résztvevőket vár? Mérföldkőhöz ért, amit szívesen megosztana másokkal is? Küldje el nekünk!

Magazin | Felsőoktatás

Az Erasmus program harminc éve meghatározó eleme a felsőoktatási mobilitásnak Európa-szerte. Magyarországon több mint húsz év tapasztalat áll az intézmények, a koordinátorok és a programban résztvevők mögött. Tendenciákról, motivációkról és az Erasmus+ eredményeiről kérdeztük három egyetem jeles képviselőjét.

Magazin | Felsőoktatás

Egy játék, amelyet nem csak, hogy nem tilos az órán játszani, hanem egyenesen ajánlott, és még a Tajvani Egyetem is szeretné kipróbálni? Ismerkedjen meg az Agropoly-val, amely az agráripar iránt érdeklődő fiatalok vállalkozói készségeinek fejlesztésére jött létre – a projektről a TREBAG Szellemi tulajdon- és Projektmenedzser Kft. képviseletében Kövesd Andrea projekt koordinátorral és Lengyel Adrienn projekt menedszerrel a beszélgettünk.

Magazin | Felsőoktatás

A tudomány elefántcsonttornya helyett a vállalkozások konkrét támogatását tűzte ki stratégiai célul a Budapesti Gazdasági Egyetem. A kis- és középvállalkozások megerősítésében és a családi vállalkozások utódlásának támogatásában fontos szerepe van az európai források tudatos beépítésének is.

Magazin | Felsőoktatás

A felsőoktatási részvétel és hozzáférés kiszélesítésének folyamatát magában foglaló szociális dimenzió a nemzeti és az európai szintű felsőoktatási politika egyik központi témája. Ezt a kérdéskört járta körül a „A felsőoktatás szociális dimenziója – hátrányos helyzetű csoportok hozzáférése és részvétele a felsőoktatásban című nemzetközi kutatás.

Utolsó módosítás: 2017.08.09.