Volt tanárasszisztensek beszámolói

Alább olvashatók, a linkekre kattintva, a 2011-2012-es tanévben megvalósult tanítási gyakorlatok legjobb beszámolói:

Idézet a beszámolóból Ország

Intézmény/

Korcsoport

Munkanyelv Tanított tantárgy
"Nagyon sokat jelentett, hogy egy rendkívül multikulturális környezetben tölthettem el az asszisztensi időszakot, és hogy az iskola diákjai rendkívül színes egyéniségek, nyitottak és befogadóak voltak." Szeltner Gabriella Dánia Általános iskola angol, német, dán angol, német, történelem, ének-zene
"Nagyon gyümölcsöző időszaknak érzem, hiszen rengeteget tanultam számomra példaképpé vált kollégáimtól és sokat tapasztaltam, mely nagy hatással lesz egész pályafutásomra." Takács Tímea Észtország Gimnázium angol angol
"Magyarként egy cseh iskolában tanítottam németet, de úgy hogy a csehet is beszélem. Az ösztöndíj felénél kezdtem el érezni, hogy a tanórákon egyre magabiztosabban tudok a diákoknak csehül is segíteni. Hamar észrevettem, hogy már nem kell magyarul elgondolkodnom egy-egy cseh mondat kimondása előtt, hanem automatikusan jön" Gál Anna Gertrúd Csehország Szakközépiskola német német
"Számomra régóta meghatározó erejű a pedagógia, a nevelés-oktatás kiemelt szerepe az életben.A lengyel élmények ezen felül egy összetettebb esetet tártak fel számomra - mint az integrált oktatás területe, ami erősen gazdagítja az eddig megszerzett tapasztalataimat." Szántó Dóra Viola Lengyelország Általános iskola angol, lengyel angol

Alább olvashatók, a linkekre kattintva, a 2010-2011-es tanévben megvalósult tanítási gyakorlatok legjobb beszámolói:

Idézet a beszámolóból Ország

Intézmény/

Korcsoport

Munkanyelv Tanított tantárgy
„Ötleteket kaptam arra vonatkozólag, hogyan lehet a kevésbé beszédes, félénkebb gyerekeket szóra bírni.” Klausz Ágnes Finnország középiskola angol, finn angol, vizuális kultúra
„Már a megérkezésem előtt híre ment az iskolában annak, hogy érkezem, így az első napomon rengeteg pozitív meglepetés ért.” Csabina Ildikó Melinda Hollandia általános iskola angol, holland angol, ének-zene, matematika, testnevelés, magyar mint idegen nyelv
„Már nem csak egy külföldi voltam, vagy turista, hanem a közösség része, olasz barátokkal az oldalán.” Galambosi Eszter Olaszország általános iskola angol  angol
„…megtapasztaltam milyen egy nemzetközi közösség részének lenni, nap mint nap tanulni valamit más országok kultúrájáról.” Halász Lilla Anna Franciaország gimnázium olasz olasz 
„…eljutottam az útikönyveken túlra” Babics Anna Olaszorsdzág középiskola angol, olasz angol 
„…rendkívül pozitív élmény volt látni, milyen jól szervezett ösztöndíj-lehetőség ez.” Kollár Emília Ágnes Ausztria gimnazium olasz olasz, magyar, mint idegen nyelv
„…mindenki meglepődéssel tapasztalta, hogy a magyarok akár kerékpárral vagy gyalog is szoktak munkába, bevásárolni járni.” Maróti Szilvia Portugális általános iskola angol, spanyol angol, spanyol
„…nagy örömmel töltötte el őket, hogy pár hónap elteltével önállóan használtak magyar szavakat.” Molnár Orsolya Edit  Németország általános iskola német  matematika, német, környezetismeret, technika/rajz
„Kiváló segítséggel láthat neki a fiatal tanár a szárnypróbálgatásoknak...” Pintér Lilla Belgium szakközépiskola francia, angol angol
„Sajnálattal töltötte el mind az iskolát, mind engem, hogy nem maradhattam a tanév végéig.” Sajben Emma Svédország gimnázium angol angol, német
„Úgy kezeltek, mint a tanári kar akármelyik tagját, ami nagyon jó érzés volt.” Szabó Zsuzsanna Spanyolország középiskola angol angol, magyar mint idegen nyelv 
„…az utolsó hónapra már azok a diákok is meg mertek szólalni, akik eredetileg nagyon félénkek voltak, és kijelentették, hogy ők bizony nem beszélnek angolul. Az egyik legnagyobb sikeremnek könyvelem el.” Molnár Orsolya Anna Portugália általános iskola angol, portugál angol, tánc 

 

Utolsó módosítás: .