Projektindító szeminárium - a 2018-ban támogatott KA2 Stratégiai partnerségek koordinátorai részére

Az információs nap keretében részletesen megtárgyaljuk a szerződéskötéssel, a megvalósítással kapcsolatos tartalmi és pénzügyi tudnivalókat, beszélünk a projektfolyamatokról, a projektmunka megszervezéséről, a külföldi látogatások lebonyolításáról, és természetesen várjuk kérdéseiket is.

Időpont: 2018.10.18. csütörtök, 10:00 - kb. 16:30-ig (a rendezvény záró időpontja oktatási szektoronként eltérő lehet)
Helyszín: Tempus Közalapítvány, 1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1., 6. emelet, Brüsszel terem

A rendezvény NEM az iskolai, óvodai stratégiai partnerségek koordinátorainak szól.

A rendezvény programja:

9:30-10:00   Regisztráció

10:00-10:10  Megnyitó

10:10-11:00  A projektfolyamat áttekintése, alapfogalmak tisztázása (workshop)

11:00-11.20  A projektek monitoringja, elvárások a beszámolók benyújtásához kapcsolódóan

11.20-11.50  Mobility Tool+ használata

11.50-12.30  Szünet

12:30-13:30  A projektek eredményeinek terjesztése (előadás és workshop)

13:30-14.05  Projektmenedzsment – eszközök, problémás pontok, jó gyakorlatok bemutatása

14.05-14.15   Szünet

14:15-15:15   A projekttel kapcsolatos pénzügyi tudnivalók: beszámolás, elszámolási kérdések 

15:15-kb. 16:30                 Szektorális rész

 

Kérjük, hogy a rendezvényt megelőzően üljenek össze az intézményükön belül a projektben részt vevő kollégáikkal, valamint kérdezzék körbe külföldi partnereiket, és gyűjtsék össze a felmerülő kérdéseket bármely fent említett témakörben.

A rendezvény előtt áttekintendő dokumentumok:

Emlékeztetőül, kérjük, tekintsék át újra a pályázatíró szemináriumon elhangzott pénzügyi tudnivalókat, illetve a támogatási szerződés 1. 3. és 4. számú mellékleteit (amennyiben az már eljutott Önökhöz).

Kérjük, töltsék ki az alábbi kérdőívet, hogy a rendezvény programjának részleteit az Önök igényei szerint alakíthassuk.

A kérdéseiket október 14-ig, a regisztráció végéig várjuk!

A projektindító szemináriumon projektenként maximum két fő részvételére számítunk, érdemes egy projektmenedzsmenttel és egy pénzügyekkel foglalkozó kollégának részt venni a szemináriumon. Amennyiben ebben az időpontban a projekttel kapcsolatos más elfoglaltságuk van (pl. kick-off meetinget tartanak a partnerekkel), mindenképpen érdemes megoldani az érdemi helyettesítést a rendezvényen. Ilyen esetben kérjük, hogy a helyettesítő kollégát/kollégákat vagy az intézmény vezetőjét készítsék fel alaposan a projekttel kapcsolatos tudnivalókról.

A rendezvényen való részvétel díjtalan, de előzetes regisztráció szükséges legkésőbb 2018. október 14-ig.

Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a rendezvényen ellátást nem tudunk biztosítani.

Várjuk Önöket szeretettel!

Utolsó módosítás: 2018.10.24.

HIBA

Kérjük, töltse ki a kötelező mezőket.


HIBA

Az e-mail cím formátuma nem megfelelő. Kérjük, hogy a mezőbe csak egy e-mail címet írjon, és regisztrációja elküldése előtt győződjön meg róla, hogy a formátum helyes.


HIBA

Ezzel az e-mail címmel már regisztrált rendezvényünkre. A jelentkezés elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.


Rendszerünk rögzítette a regisztrációját, melynek elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.

Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön a Tempus Közalapítvány legfrissebb híreiről, rendezvényeiről, kiadványairól és a legfontosabb pályázati információkról!

Üdvözlettel,
Tempus Közalapítvány