Projektindító szeminárium - a 2018-ban támogatott KA2 Stratégiai partnerségek koordinátorai részére
Az információs nap keretében részletesen megtárgyaljuk a szerződéskötéssel, a megvalósítással kapcsolatos tartalmi és pénzügyi tudnivalókat, beszélünk a projektfolyamatokról, a projektmunka megszervezéséről, a külföldi látogatások lebonyolításáról, és természetesen várjuk kérdéseiket is.Időpont: 2018.10.18. csütörtök, 10:00 - kb. 16:30-ig (a rendezvény záró időpontja oktatási szektoronként eltérő lehet)
Helyszín: Tempus Közalapítvány, 1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1., 6. emelet, Brüsszel terem
A rendezvény NEM az iskolai, óvodai stratégiai partnerségek koordinátorainak szól.
A rendezvény programja:
9:30-10:00 Regisztráció
10:00-10:10 Megnyitó
10:10-11:00 A projektfolyamat áttekintése, alapfogalmak tisztázása (workshop)
11:00-11.20 A projektek monitoringja, elvárások a beszámolók benyújtásához kapcsolódóan
11.20-11.50 Mobility Tool+ használata
11.50-12.30 Szünet
12:30-13:30 A projektek eredményeinek terjesztése (előadás és workshop)
13:30-14.05 Projektmenedzsment – eszközök, problémás pontok, jó gyakorlatok bemutatása
14.05-14.15 Szünet
14:15-15:15 A projekttel kapcsolatos pénzügyi tudnivalók: beszámolás, elszámolási kérdések
15:15-kb. 16:30 Szektorális rész
Kérjük, hogy a rendezvényt megelőzően üljenek össze az intézményükön belül a projektben részt vevő kollégáikkal, valamint kérdezzék körbe külföldi partnereiket, és gyűjtsék össze a felmerülő kérdéseket bármely fent említett témakörben.
A rendezvény előtt áttekintendő dokumentumok:
Emlékeztetőül, kérjük, tekintsék át újra a pályázatíró szemináriumon elhangzott pénzügyi tudnivalókat, illetve a támogatási szerződés 1. 3. és 4. számú mellékleteit (amennyiben az már eljutott Önökhöz).
Kérjük, töltsék ki az alábbi kérdőívet, hogy a rendezvény programjának részleteit az Önök igényei szerint alakíthassuk.
A kérdéseiket október 14-ig, a regisztráció végéig várjuk!
A projektindító szemináriumon projektenként maximum két fő részvételére számítunk, érdemes egy projektmenedzsmenttel és egy pénzügyekkel foglalkozó kollégának részt venni a szemináriumon. Amennyiben ebben az időpontban a projekttel kapcsolatos más elfoglaltságuk van (pl. kick-off meetinget tartanak a partnerekkel), mindenképpen érdemes megoldani az érdemi helyettesítést a rendezvényen. Ilyen esetben kérjük, hogy a helyettesítő kollégát/kollégákat vagy az intézmény vezetőjét készítsék fel alaposan a projekttel kapcsolatos tudnivalókról.
A rendezvényen való részvétel díjtalan, de előzetes regisztráció szükséges legkésőbb 2018. október 14-ig.
Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a rendezvényen ellátást nem tudunk biztosítani.
Várjuk Önöket szeretettel!
Utolsó módosítás: 2018.10.24.
HIBA
Kérjük, töltse ki a kötelező mezőket.
HIBA
Az e-mail cím formátuma nem megfelelő. Kérjük, hogy a mezőbe csak egy e-mail címet írjon, és regisztrációja elküldése előtt győződjön meg róla, hogy a formátum helyes.
HIBA
Ezzel az e-mail címmel már regisztrált rendezvényünkre. A jelentkezés elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.
Rendszerünk rögzítette a regisztrációját, melynek elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.
Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön a Tempus Közalapítvány legfrissebb híreiről, rendezvényeiről, kiadványairól és a legfontosabb pályázati információkról!
Üdvözlettel,
Tempus Közalapítvány