Projektindító szeminárium – a 2020-ban támogatott KA2 Stratégiai partnerségek koordinátorai részére - Online

(A rendezvény NEM az iskolai, óvodai stratégiai partnerségek koordinátorainak szól)

Időpont: 2020.11.04. 10:00 - kb. 16:00
Helyszín: Online felület

A projektindító webinárium keretében részletesen megtárgyaljuk a szerződéskötéssel, a megvalósítással kapcsolatos tartalmi és pénzügyi tudnivalókat, beszélünk a projektfolyamatokról, a projektmunka megszervezéséről, a külföldi látogatások lebonyolításáról, és természetesen az online térben is várjuk kérdéseiket. 

A rendezvényen felmerülő legfőbb témák:

  • a Tempus Közalapítvány ellenőrzési és monitoring tevékenysége a projekt futamideje alatt
  • a projekttel kapcsolatos pénzügyi és szerződéses tudnivalók
  • Mobility Tool + felület bemutatása
  • hasznos tudnivalók a projektmenedzsmenttel és a disszeminációval kapcsolatban 

Program

09:30-10:00 Bejelentkezés
10:00-10:20 Köszöntő – technikai információk
10:20-10:50 A projektfolyamat áttekintése, alapfogalmak tisztázása (kahoot)
10:50-11:20 A projektek nyomonkövetése, elvárások a beszámolók benyújtásához kapcsolódóan
11:20-11:50 A Mobility Tool+ használata
11:50-12:30 Ebédszünet
12:30-13:30 Projektmenedzsment - eszközök/online eszközökben rejlő lehetőségek, problémás pontok, jó gyakorlatok bemutatása
13:30-14:00 Disszemináció - a projektek eredményeinek terjesztése 
14:00-14:10 Szünet
14:10-15:10 A projekttel kapcsolatos pénzügyi tudnivalók: beszámolás, elszámolási kérdések - a szakmai elvárásokhoz kapcsolódva
15:10-16:00 Szektorális megbeszélések

 

Kérjük, hogy az online rendezvényt megelőzően üljenek össze az intézményükön belül a projektben részt vevő kollégáikkal, valamint kérdezzék körbe külföldi partnereiket, és gyűjtsék össze a felmerülő kérdéseket bármely fent említett témakörben.

A rendezvény előtt áttekintendő dokumentumok:

Emlékeztetőül, kérjük, tekintsék át újra a pályázatíró szemináriumon elhangzott pénzügyi tudnivalókat, a támogatási szerződés 1. 3. 4. és 7. számú mellékleteit (amennyiben az már eljutott Önökhöz).

A kérdéseiket október 28-ig, a regisztráció végéig várjuk!

A projektindító webináriumon projektenként maximum két fő virtuális részvételére számítunk, érdemes egy projektmenedzsmenttel és egy pénzügyekkel foglalkozó kollégának csatlakoznia az online eseményhez. Amennyiben ebben az időpontban a projekttel kapcsolatos más elfoglaltságuk van (pl. kick-off meetinget tartanak a partnerekkel), mindenképpen érdemes megoldani az érdemi helyettesítést. Ilyen esetben kérjük, hogy a helyettesítő kollégát/kollégákat vagy az intézmény vezetőjét készítsék fel alaposan a projekttel kapcsolatos tudnivalókról. 

A webináriumon való részvétel előzetes regisztrációhoz kötött, amelyet legkésőbb 2020. október 28-ig tehetnek meg. 

Várjuk Önöket szeretettel!

Utolsó módosítás: 2020.11.06.

HIBA

Kérjük, töltse ki a kötelező mezőket.


HIBA

Az e-mail cím formátuma nem megfelelő. Kérjük, hogy a mezőbe csak egy e-mail címet írjon, és regisztrációja elküldése előtt győződjön meg róla, hogy a formátum helyes.


HIBA

Ezzel az e-mail címmel már regisztrált rendezvényünkre. A jelentkezés elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.


Rendszerünk rögzítette a regisztrációját, melynek elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.

Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön a Tempus Közalapítvány legfrissebb híreiről, rendezvényeiről, kiadványairól és a legfontosabb pályázati információkról!

Üdvözlettel,
Tempus Közalapítvány