Projektindító szeminárium 2020-ban támogatott rendkívüli őszi felhívás KA226 /KA227 nyertes stratégiai partnerségek koordinátorai részére
Ezúton meghívjuk Önt a 2020 rendkívüli őszi pályázati fordulóban támogatott KA2 STRATÉGIAI PARTNERSÉGEK koordinátorainak szóló projektindító webináriumra.Időpont: 2021.03.23. 10:00 - kb. 15:00
Helyszín: Online
A projektindító webinárium keretében részletesen megtárgyaljuk a szerződéskötéssel, a megvalósítással kapcsolatos tartalmi és pénzügyi tudnivalókat, beszélünk a projektfolyamatokról, a projektmunka megszervezéséről, a külföldi látogatások lebonyolításáról, és természetesen az online térben is várjuk kérdéseiket.
A rendezvényen felmerülő legfőbb témák:
- a Tempus Közalapítvány ellenőrzési és monitoring tevékenysége a projekt futamideje alatt
- a projekttel kapcsolatos pénzügyi és szerződéses tudnivalók
- hasznos tudnivalók a projektmenedzsmenttel és a disszeminációval kapcsolatban
- szektorális megbeszélések
Program:
09:30-10:00 | Bejelentkezés |
10:00-10:10 | Köszöntő – technikai információk |
10:10-10:50 | A projektfolyamat és a projekttevékenységek áttekintése |
10:50-11:30 | A projektek nyomonkövetése és a beszámolás folyamata |
11:30-11:40 | Szünet |
11:40-12:40 | Projektmenedzsment – eszközök / online eszközökben rejlő lehetőségek, problémás pontok, jó gyakorlatok bemutatása |
12:40:13:10 | Ebédszünet |
13:10:14:10 | A projekttel kapcsolatos pénzügyi tudnivalók, a támogatás felhasználásának szabályai |
14:10-15:00 | Szektorális megbeszélések |
A rendezvény során előadásokat hallhatnak, de virtuális csoportbontásra is sor kerül szektoronként, ezért aktív és nyitott közreműködésüket kérjük.
Kérjük, hogy az online rendezvényt megelőzően üljenek össze az intézményükön belül a projektben részt vevő kollégáikkal, valamint kérdezzék körbe külföldi partnereiket, és gyűjtsék össze a felmerülő kérdéseket bármely fent említett témakörben.
A rendezvény előtt áttekintendő dokumentumok:
Emlékeztetőül, kérjük, tekintsék át újra a pályázatíró szemináriumon elhangzott pénzügyi tudnivalókat.
A projektindító webináriumon projektenként maximum két fő virtuális részvételére számítunk, érdemes egy projektmenedzsmenttel és egy pénzügyekkel foglalkozó kollégának csatlakoznia az online eseményhez. Amennyiben ebben az időpontban a projekttel kapcsolatos más elfoglaltságuk van (pl. kick-off meetinget tartanak a partnerekkel), mindenképpen érdemes megoldani az érdemi helyettesítést. Ilyen esetben kérjük, hogy a helyettesítő kollégát/kollégákat vagy az intézmény vezetőjét készítsék fel alaposan a projekttel kapcsolatos tudnivalókról.
A webináriumon való részvétel a honlapunkon keresztül történő regisztrációhoz kötött, melyet legkésőbb 2021.03.17-ig tehetnek meg.
Az online felülettel kapcsolatban később küldünk belépési információt.
Várjuk Önöket szeretettel!
Utolsó módosítás: 2021.03.26.
HIBA
Kérjük, töltse ki a kötelező mezőket.
HIBA
Az e-mail cím formátuma nem megfelelő. Kérjük, hogy a mezőbe csak egy e-mail címet írjon, és regisztrációja elküldése előtt győződjön meg róla, hogy a formátum helyes.
HIBA
Ezzel az e-mail címmel már regisztrált rendezvényünkre. A jelentkezés elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.
Rendszerünk rögzítette a regisztrációját, melynek elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.
Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön a Tempus Közalapítvány legfrissebb híreiről, rendezvényeiről, kiadványairól és a legfontosabb pályázati információkról!
Üdvözlettel,
Tempus Közalapítvány