Beszámoló felkészítő nap és tapasztalatcsere a 2017-ben támogatást nyert Erasmus+ stratégiai partnerségi projektek részére
A Tempus Közalapítvány ezúton meghívja Önt a 2017-ben támogatást nyert Erasmus+ stratégiai partnerségek projektek koordinátorai számára szervezett tájékoztató napjára. A rendezvény kettős célja, hogy a projektek képviselői részletes tájékoztatást és segítséget kapjanak a projekt futamideje alatt kötelezően benyújtandó beszámolók elkészítésével és benyújtásával, illetve az együttműködések további lebonyolításával, az esetleg felmerült nehézségek megoldásával kapcsolatban.Időpont: 2018.06.19. 10:00-16:00
Helyszín: Tempus Közalapítvány (1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1. 6. emelet - Brüsszel terem)
A tájékoztató nap főbb tématerületei:
- Tapasztalatcsere a projektek koordinátorai / pénzügyes munkatársai között a projektek szakmai és pénzügyi menedzsmentje kapcsán.
- A beszámolásra szolgáló Mobility Tool+ eszköz tartalmi részeinek kitöltése
- Pénzügyi tudnivalók a folyamatban lévő projektekhez kapcsolódóan
- A projektek disszeminációs tevékenységét segítő tudnivalók
Alapvető dokumentumok és honlapok a projektek megvalósításának szakaszában:
Az alábbiakban találják azoknak a dokumentumoknak a linkjét is, amelyek a beszámoláshoz kapcsolódó teendőkben nyújtanak iránymutatást. Kérjük, alaposan tanulmányozzák át ezeket:
- A záróbeszámolók értékelése során alkalmazott szempontsor, amely az előrehaladási jelentés és az időközi beszámoló elkészítéséhez is segítségül szolgálhat.
- Mobility Tool+ technikai útmutató
- Erasmus + Disszeminációs Platform Technikai Útmutató
- Film a Mobility Tool+ használatáról (angol nyelvű)
- A projektmenedzsment kézikönyv azon részei, amelyek a projektmegvalósítás illetve a beszámolás folyamatait érintik
Felkészülés a rendezvényre:
A rendezvény előtt, kérjük, gondolják át, hogy az eddigi munka során mi valósult meg, milyen feladatok vannak még hátra. Ezen kérdéskörök összegyűjtésébe érdemes lehet bevonni a projektben részvevő kollégákat is, ezért javasoljuk, hogy üljenek össze a rendezvény előtt azokkal a munkatársaikkal, akik részt vesznek a megvalósításban (pénzügyes, PR-es, tréner stb.).
A projekt megvalósításának időszakában két dokumentum jelöli ki a közös munka alapvető kereteit. Az egyik a projektmenedzsment kézikönyv, amelyet célszerű a rendezvényre kinyomtatva elhozni, illetve kérjük, hogy a nemzeti irodával kötött támogatási szerződést is olvassák el újra, különösképpen a 3. számú mellékletet tekintsék át tüzetesen.
A rendezvény során interaktív feladatok és csoportos munkák is várhatók, amelyeknek célja, hogy a projektek menedzselése során eddig összegyűlt tudást és a tapasztalatok megosztását segítsük az egyes projektcsapatok között.
Tervezett program:
10:00-10:10 | Megnyitó |
10:10-12:20 | Tapasztalatcsere a projektek koordinátorai / pénzügyes munkatársai között a projektek szakmai és pénzügyi menedzsmentje kapcsán |
12:20-13:00 | Ebédszünet |
13:00-13:20 | A beszámolás folyamata az Erasmus+ stratégiai partnerségek pályázati formában |
13:20-14:00 | A Mobility Tool+ beszámoló felület használata |
14:00-14:15 | Kávészünet |
14:15-14:45 | A projektek pénzügyei |
14:45-15:15 | Kérdések |
15:15-15:30 | Az Erasmus+ Project Results Platform |
15:30-15:45 | A rendezvény zárása |
A rendezvényen való részvétel díjtalan, ellátást nem tudunk biztosítani. A résztvevőknek előzetesen regisztrálniuk kell a Tempus Közalapítvány honlapján 2018. június 14-ig. Szervezetenként 2 főre számítunk, érdemes egy pénzügyes és egy tartalmi felelős részvételével megjelenni.
Utolsó módosítás: 2018.06.28.
HIBA
Kérjük, töltse ki a kötelező mezőket.
HIBA
Az e-mail cím formátuma nem megfelelő. Kérjük, hogy a mezőbe csak egy e-mail címet írjon, és regisztrációja elküldése előtt győződjön meg róla, hogy a formátum helyes.
HIBA
Ezzel az e-mail címmel már regisztrált rendezvényünkre. A jelentkezés elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.
Rendszerünk rögzítette a regisztrációját, melynek elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.
Üdvözlettel,
Tempus Közalapítvány