Beszámoló felkészítő nap és tapasztalatcsere a 2017-ben támogatást nyert Erasmus+ stratégiai partnerségi projektek részére

A Tempus Közalapítvány ezúton meghívja Önt a 2017-ben támogatást nyert Erasmus+ stratégiai partnerségek projektek koordinátorai számára szervezett tájékoztató napjára. A rendezvény kettős célja, hogy a projektek képviselői részletes tájékoztatást és segítséget kapjanak a projekt futamideje alatt kötelezően benyújtandó beszámolók elkészítésével és benyújtásával, illetve az együttműködések további lebonyolításával, az esetleg felmerült nehézségek megoldásával kapcsolatban.

Időpont: 2018.06.19. 10:00-16:00
Helyszín: Tempus Közalapítvány (1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1. 6. emelet - Brüsszel terem)

A tájékoztató nap főbb tématerületei:

  • Tapasztalatcsere a projektek koordinátorai / pénzügyes munkatársai között a projektek szakmai és pénzügyi menedzsmentje kapcsán.
  • A beszámolásra szolgáló Mobility Tool+ eszköz tartalmi részeinek kitöltése
  • Pénzügyi tudnivalók a folyamatban lévő projektekhez kapcsolódóan
  • A projektek disszeminációs tevékenységét segítő tudnivalók

Alapvető dokumentumok és honlapok a projektek megvalósításának szakaszában: 

Az alábbiakban találják azoknak a dokumentumoknak a linkjét is, amelyek a beszámoláshoz kapcsolódó teendőkben nyújtanak iránymutatást. Kérjük, alaposan tanulmányozzák át ezeket: 

Felnőtt tanulás

Felsőoktatás

Köznevelés

Szakképzés 

Felkészülés a rendezvényre:

A rendezvény előtt, kérjük, gondolják át, hogy az eddigi munka során mi valósult meg, milyen feladatok vannak még hátra. Ezen kérdéskörök összegyűjtésébe érdemes lehet bevonni a projektben részvevő kollégákat is, ezért javasoljuk, hogy üljenek össze a rendezvény előtt azokkal a munkatársaikkal, akik részt vesznek a megvalósításban (pénzügyes, PR-es, tréner stb.).

A projekt megvalósításának időszakában két dokumentum jelöli ki a közös munka alapvető kereteit. Az egyik a projektmenedzsment kézikönyv, amelyet célszerű a rendezvényre kinyomtatva elhozni, illetve kérjük, hogy a nemzeti irodával kötött támogatási szerződést is olvassák el újra, különösképpen a 3. számú mellékletet tekintsék át tüzetesen.

A rendezvény során interaktív feladatok és csoportos munkák is várhatók, amelyeknek célja, hogy a projektek menedzselése során eddig összegyűlt tudást és a tapasztalatok megosztását segítsük az egyes projektcsapatok között. 

Tervezett program:

10:00-10:10 Megnyitó
10:10-12:20 Tapasztalatcsere a projektek koordinátorai / pénzügyes munkatársai között a projektek szakmai és pénzügyi menedzsmentje kapcsán
12:20-13:00 Ebédszünet
13:00-13:20 A beszámolás folyamata az Erasmus+ stratégiai partnerségek pályázati formában
13:20-14:00 A Mobility Tool+ beszámoló felület használata
14:00-14:15 Kávészünet
14:15-14:45 A projektek pénzügyei
14:45-15:15 Kérdések
15:15-15:30 Az Erasmus+ Project Results Platform
15:30-15:45 A rendezvény zárása

A rendezvényen való részvétel díjtalan, ellátást nem tudunk biztosítani. A résztvevőknek előzetesen regisztrálniuk kell a Tempus Közalapítvány honlapján 2018. június 14-ig. Szervezetenként 2 főre számítunk, érdemes egy pénzügyes és egy tartalmi felelős részvételével megjelenni.

Utolsó módosítás: 2018.06.28.

HIBA

Kérjük, töltse ki a kötelező mezőket.


HIBA

Az e-mail cím formátuma nem megfelelő. Kérjük, hogy a mezőbe csak egy e-mail címet írjon, és regisztrációja elküldése előtt győződjön meg róla, hogy a formátum helyes.


HIBA

Ezzel az e-mail címmel már regisztrált rendezvényünkre. A jelentkezés elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.


Rendszerünk rögzítette a regisztrációját, melynek elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.

Üdvözlettel,
Tempus Közalapítvány