Pécsi Tudományegyetem - Az intézmény nemzetközi láthatóságának, versenyképességének, illetve vonzerejének növelése kategória – I. díj (2015)
Az egyetem munkatársai marketing-stratégiai szemléletmód jegyében, komplex nemzetközi beiskolázási tevékenységet dolgoztak ki, mely mind az oktatói, mind az adminisztratív munkakörökre kiterjed. A koncepció lényege és újdonsága, hogy a teljes külföldi hallgatói életútra kidolgozott kommunikáció, nyomonkövetés és elégedettségmérés történik, biztosítva a szolgáltatások magas színvonalát és tekintetbe véve a célcsoport sajátosságait és igényeit.
A projektről bővebben
Kitűzött cél
PTE Intézményfejlesztési Terv (2013-2016) stratégia irányvonalak:
- PTE-n tanulmányokat folytató külföldi hallgatók számának a növelése
- A nemzetközi képzési portfólió bővítése
Megvalósítás
Az átfogó nemzetközi beiskolázási tevékenység összetevői:
1. Marketingkutatás
2. Termékfejlesztés
3. Értékesítés
4. Promóció - Integrált marketingkommunikáció
5. Eredményesség, hatékonyság rendszeres mérése (hallgatói, ügynöki visszajelzések)
A díjat átvették: Dr. Pozsgai Gyöngyi, Sümegi Katalin, Sándorfi Eszter
Utolsó módosítás: 2017.06.06.