Beküldve | 2018-09-16 20:06:52 |
Tanár neve | Negyeliczky Eszter |
Témakör | Idegen nyelv, Művészetek |
Fejlesztett kulcskompetenciák | Idegen nyelvi kommunikáció, Szociális és állampolgári kompetencia, Esztétikai-művészeti tudatosság és kifejezőképesség |
Célcsoport
Korosztály szerint | 11-14 évesek |
Munkaforma | egyéni |
Hol ismerte meg a gyakorlatot | IPC Exeter DTEL kurzus |
Milyen keretek között ismerte meg a gyakorlatot? | Erasmus+ |
Egy diák a vendéglátó, a többiek a vendégek. A vendégek kivonulnak és mind szerepet kapnak, ami lehet egy foglalkozás (asztalos), vagy egy cél (pénzt szeretne keresni), vagy egy probléma (viszket a háta közepe, de sehogy sem tudja elérni), stb., azzal a kitétellel, hogy ezt tilos szó szerint elmondani a vendéglátónak. Ezután kezdetét veszi a parti és a vendégek egyenként megérkeznek a partira (kis idő közzel). A vendéglátó feladata, hogy kitalálja a vendégek pontos szerepét, a beszélgetésük kontextusából, a gesztusokból. A vendég, akit megfejtettek leülhet, és segíthet a vendéglátónak.
Kulcsszavak a módszertani ötlethez
Auditív készségek |
Vizuális készségek |
Mozgásos készségek |
Szóbeli szövegértés, szövegalkotás |
Problémamegoldás |
Asszociatív gondolkodás |
Kreatív gondolkodás |
Kritikai gondolkodás |
Személyes és társas készségek |
Drámajátékok bevonása |
Játék |
Kísérletezés