Testtérkép

Beküldve2019-03-31 15:47:23
Tanár neveZöldi Ágnes
TémakörIdegen nyelv, Testnevelés, sportkultúra, testi-lelki egészség, Szociális és életviteli nevelés
Fejlesztett kulcskompetenciákIdegen nyelvi kommunikáció

Célcsoport


Korosztály szerintáltalános, nem korcsoporthoz kötött
Munkaformatanulócsoport
Hol ismerte meg a gyakorlatotDorea, Barcelona
Milyen keretek között ismerte meg a gyakorlatot?Erasmus+

Testtérkép


Leírás:

Ebben a feladatban a diákok összegyűjtik saját fizikai reakciókat különböző stressz szituációkban és megrajzolják saját test térképüket. Ezután párokban dolgoznak, összehasonlítják a rajzaikat és megbeszéleik a hasonlóságokat és különbségeket. Így tanulnak a test működéséről, a fiziológiai stressz tüneteiről, mint például gyors szívverés, hideg kezek és szájszárazság, vagy akár hosszabb ideig tartó tünetek, mint például fejfájás és álmatlanság. Csoportmunkában megbeszélik a jellemző tüneteket, ez segít megérteni, hogy ezek jellemzőek, normálisnak tekinthetőek és enyhíthetőek. Végül a diákok párokban megbeszélik tapasztalataikat a stressz kezelésének módjaival kapcsolatban és tanácsokat is adhatnak egymásnak.

A feladat célja:
Elemezzék a fizikai stresszreakciókat
Aktiválják az érzésekkel és érzelmekkel kapcsolatos szókincset
Ismertesse a "flight or fight" válaszreakciót
Felfedezzék az emberi test fizikai reakcióit
Következtetéseket vonjanak le, hogy mi történik a saját testükkel stressz alatt
Megbeszéljék a stressz enyhítés lehetőségeit
Létrehozzák saját testtérképüket

Description:
In this activity, students will fill out their own ?physical reactions to stress? inventory and draw their own body map. Then they will work in pairs to learn more about the body mechanisms that cause physiological stress symptoms, such as a fast heartbeat, cold hands, and dry mouth, or even longer-lasting symptoms such as a headache and sleeplessness. Finally, students will discuss their own reactions to stress and understand that many physiological stress reactions are part of the body?s normal functioning. Students will also look at ways of dealing with stress.
Objectives:
Students will:
Analyze their own physical responses to stress
Activate vocabulary related to feelings and emotions
Describe the ?fight or flight? response to stress
Explore the physical reactions of the human body under stress
Draw conclusions about what happens to their own bodies when under stress
Describe the wide range of normal responses to stress
Construct their own body map

Kulcsszavak a módszertani ötlethez

Auditív készségek | Vizuális készségek | Szóbeli szövegértés, szövegalkotás | Csoportdinamika kialakítása