 |
|
|
|
Hír |
|
 |
|
|
Vállalkozó egyetemek Magyarországon - Lezárult a HEInnovate kutatás
Felsőoktatás
Az OECD, az Európai Bizottság, az Emberi Erőforrások Minisztériuma és a Tempus Közalapítvány szervezésében zajló, a magyar felsőoktatási intézmények vállalkozókészségének, innovációs potenciáljának feltárására irányuló OECD HEInnovate kutatás a 2016. november 29-én megrendezett zárókonferenciával lezárult....
Tovább...
|
A Campus Mundi ösztöndíjak őszi pályázati fordulójának eredményei
Felsőoktatás
A Campus Mundi projekt 2016. őszi pályázati fordulója keretében külföldi részképzésre 167 hallgató, külföldi szakmai gyakorlatra 83 hallgató nyújtott be pályázatot....
Tovább...
|
20 éves az Európai Önkéntes Szolgálat
Felsőoktatás
Élmények, kihívás, változás, tanulás: ez az EVS, a résztvevők szemével. ...
Tovább...
|
IKT-eszközökkel a tanórák színesítéséért
Köznevelés, , Szakképzés
Digitális Pedagógus Díjakat adott át a Tempus Közalapítvány...
Tovább...
|
A regionális fejlesztés motorja lehet a felsőoktatás
Felsőoktatás,
26 ország felsőoktatási vezetői és szakértői tanácskoztak a UniverCities konferencián...
Tovább...
|
 |
|
|
|
Pályázat |
|
 |
|
|
Pályázati felhívás - Erasmus+ mobilitási projektek 2017
Köznevelés, Felnőtt tanulás, Szakképzés
A Tempus Közalapítvány 2017-ben is várja a közoktatási, szakképzési és felnőtt tanulási intézmények Erasmus+ mobilitási pályázatait....
Tovább...
|
CEEPUS hálózati pályázatok (intézmények részére) - határidő módosulás!
Felsőoktatás
A CEEPUS programban felsőoktatási intézmények nemzetközi tematikus hálózatokat hozhatnak létre, melyen belül hallgatói és oktatói cseréket valósíthatnak meg....
Tovább...
|
 |
|
|
|
Rendezvény |
|
 |
|
|
Erasmus+ START információs nap
Felsőoktatás
A Tempus Közalapítvány információs napot tart az Erasmus+ program pályázati lehetőségeiről az ifjúsági területen....
Tovább...
|
Tempus Üzleti Kávéház- Fókuszban a szakmai gyakorlatos hallgatók mentorálása
Felsőoktatás, Szakképzés
Miért érdemes és mikor szükséges a szakmai gyakorlatos hallgatók számára mentort biztosítani? Miben különböznek a mentor és a szakmai vezető feladatai? Milyen készségekkel és kompetenciákkal rendelkezik egy jó mentor? Hogyan érdemes kiválasztani a mentorokat és szakmai vezetőket? Hogyan készíthetők fel a mentorok a hallgatókkal való együttműködésre? Milyen plusz segítséget igényelnek a külföldi szakmai gyakorlatos fiatalok? Milyen hozadéka lehet a munkahelyi mentorprogramoknak a cég egészét tekintve?...
Tovább...
|
Európa a polgárokért információs napok 2017-ben
Nonprofit szervezet, Önkormányzatok
A Tempus Közalapítvány információs napokat szervez az Európa a polgárokért program pályázati lehetőségeiről 2017. januárjában és februárjában....
Tovább...
|
 |
|
|
|
Nemzetköziesítés |
|
 |
|
|
Európai Szakképzési Hét
Szakképzés
A Tempus Közalapítvány is részt vett a rendezvénysorozatban...
Tovább...
|
A munka alapú tanulás minőségbiztosítása a tanulási eredmény alapon szervezett szakmai gyakorlatokkal
Szakképzés
A Tempus Közalapítvány 2016. november 22-én egynapos műhelymunkát szervezett a szakképzés képzési kínálatának és a munkaerő-piaci igények jobb összehangolásának témájában. ...
Tovább...
|
 |
|
|
|
Europass |
|
 |
|
|
Ismerd meg az Europass szerkesztőfelület minden trükkjét!
Felsőoktatás, Köznevelés, Felnőtt tanulás, Szakképzés
Tudtad, hogy akár 27 nyelven is elkészítheted az Europass önéletrajzodat? És azt, hogy pár kattintással importálhatod az EURES adatbázisába?...
Tovább...
|
 |
|
|
|
Európai oktatási térség |
|
 |
|
|
20 év, 20 történet
Felsőoktatás, Köznevelés, Felnőtt tanulás, Nonprofit szervezet, Önkormányzatok, , Szakképzés
Interjúsorozat a Tempus Közalapítvány múltjáról és jelenéről...
Tovább...
|
 |
|
|
|
Magazin |
|
 |
|
|
Egy népszerű titkos társaság - Jean Monnet Chair projektek
Felsőoktatás
A Jean Monnet program célja, hogy világszerte ösztönözze az európai uniós tanulmányok területén folytatott oktatási és kutatási tevékenységeket. A Program program 1989-ben indult, 2014 óta az Erasmus+ programon belül önálló tevékenységként működik. Jelenleg világszerte 78 országban valósulnak meg különböző típusú Jean Monnet tevékenységek....
Tovább...
|
 |
|
|
|
Projekttükör |
|
 |
|
|
A nyitottság a beilleszkedés sikerfaktora
Felsőoktatás, Köznevelés
A hároméves Erasmus+ multilaterális projektben egy többlépcsős kutatási, módszertani, valamint tananyagfejlesztési folyamat zajlott olyan szakemberek, egyetemi tanárok, illetve kutatók részvételével, akik az interkulturális kommunikáció és kompetenciafejlesztés területén dolgoznak....
Tovább...
|
 |
|
|
|
Képzés |
|
 |
|
|
A tavaszi projektmenedzsment képzésre megnyílt a jelentkezés!
Felnőtt tanulás, Nonprofit szervezet, Önkormányzatok, , Szakképzés
A Projekttervezés, pályázatkészítés, projektvégrehajtás kurzus a Tempus Közalapítvány egyik legnépszerűbb szakmai készségfejlesztő programja, amely során a résztvevők uniós és hazai projekteken edzett oktatóktól kapnak gyakorlati támogatást....
Tovább...
|
Felhívás pilot képzésen való részvételre
Köznevelés
Alma a fán - Digitális pedagógus - IKT-eszközök kreatív felhasználása az oktatásban...
Tovább...
|
 |
|
|
|
Partner Hírek |
|
 |
|
|
Erasmus+ mobilitási projektek keretében pályázható kurzusok pedagógusok számára
Köznevelés
Öt elérhető mintakurzus a problémamegoldó gondolkodás fejlesztése és programozás-robotika témakörében...
Tovább...
|
Lezajlott az eTrend konferencia
Köznevelés
Az Oktatási Hivatal Sulinet Osztálya és az eTwinning Magyarországi Szolgáltató Pont 2016. december 9-10-én rendezte meg a 21. századi oktatás tendenciái, irányelvei iránt érdeklődők számára az eTrend konferenciát....
Tovább...
|
ACES – Act local - Ismét pályázhatnak a magyar iskolák és partnereik aces közösségi projektek megvalósítására
Köznevelés, Nonprofit szervezet, Önkormányzatok
2017-től új programstruktúrával jelentkezik az aces program....
Tovább...
|
X Labor - Képzési felhívás középiskolai pedagógusok számára.
Köznevelés, , Szakképzés
Az X Labor rendhagyó és innovatív képzési program olyan pedagógusok számára, akik sikerélményeket keresnek a tanításban, nyitottak a szakmai fejlődésre, eredményesebbé szeretnének válni a tanulási folyamatok tervezésében, és érdeklődnek a közösségi szolgálatban rejlő kiaknázatlan lehetőségek iránt....
Tovább...
|
|