Technikai hiba miatti sikertelen Erasmus+ pályázati űrlap benyújtás

2019.02.12.

Hír | Felnőtt tanulás, Szakképzés, Köznevelés

Tájékoztatjuk pályázóinkat, hogy amennyiben az Erasmus+ mobilitási pályázatok 2019. február 12. déli 12.00 órai benyújtási határidejével kapcsolatban központi rendszerproblémák merülnének fel, a webes űrlapon elkészített pályázatot központi technikai hibák miatt nem tudják benyújtani a fenti határidőig, akkor a hivatalos pályázati határidő lejártát követő két órán belül (azaz 2019. február 12., 14.00 óráig) e-mailen keresztül jelezhetik az irodának a sikertelen benyújtás tényét.

Az e-mailnek tartalmaznia kell:

  1. a pályázó intézmény nevét, a projekt címét;
  2. a felmerült technikai hiba részletes leírását;
  3. webes űrlapon kitöltött pályázat pdf formátumban lementett példányát;
  4. minden olyan fájl mellékletet, amelyet a pályázathoz csatolni kíván;
  5. a rendszer által adott hibaüzenet képernyőképét (printscreen) (csatolva, jpg formátumban).

A webes pályázati felület technikai hibája esetén pályázatát a KA1@tpf.hu e-mail címre küldheti el. Ez az e-mail cím 2019. február 12-én 12.00 és 14.00 óra között él, az ezen az időtartamon kívül küldött leveleket nem tudjuk fogadni.

Üdvözlettel:
Tempus Közalapítvány

Utolsó módosítás: 2019.02.12.