Technikai hiba miatti sikertelen Erasmus+ pályázati űrlap benyújtás
2019.02.12.
Hír | Felnőtt tanulás, Szakképzés, Köznevelés
Tájékoztatjuk pályázóinkat, hogy amennyiben az Erasmus+ mobilitási pályázatok 2019. február 12. déli 12.00 órai benyújtási határidejével kapcsolatban központi rendszerproblémák merülnének fel, a webes űrlapon elkészített pályázatot központi technikai hibák miatt nem tudják benyújtani a fenti határidőig, akkor a hivatalos pályázati határidő lejártát követő két órán belül (azaz 2019. február 12., 14.00 óráig) e-mailen keresztül jelezhetik az irodának a sikertelen benyújtás tényét.
Az e-mailnek tartalmaznia kell:
- a pályázó intézmény nevét, a projekt címét;
- a felmerült technikai hiba részletes leírását;
- webes űrlapon kitöltött pályázat pdf formátumban lementett példányát;
- minden olyan fájl mellékletet, amelyet a pályázathoz csatolni kíván;
- a rendszer által adott hibaüzenet képernyőképét (printscreen) (csatolva, jpg formátumban).
A webes pályázati felület technikai hibája esetén pályázatát a KA1@tpf.hu e-mail címre küldheti el. Ez az e-mail cím 2019. február 12-én 12.00 és 14.00 óra között él, az ezen az időtartamon kívül küldött leveleket nem tudjuk fogadni.
Üdvözlettel:
Tempus Közalapítvány
Utolsó módosítás: 2019.02.12.