Projektindító szeminárium - a 2019-ben támogatott KA2 Stratégiai partnerségek koordinátorai részére

Az információs nap keretében részletesen megtárgyaljuk a szerződéskötéssel, a megvalósítással kapcsolatos tartalmi és pénzügyi tudnivalókat, beszélünk a projektfolyamatokról, a projektmunka megszervezéséről, a külföldi látogatások lebonyolításáról, és természetesen várjuk kérdéseiket is.  

Időpont: 2019.10.10. 10:00-16:30
Helyszín: 1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1., 6. emelet, Brüsszel terem

A rendezvényen felmerülő legfőbb témák:

  • a Tempus Közalapítvány ellenőrzési és monitoring tevékenysége a projekt futamideje alatt
  • a projekttel kapcsolatos pénzügyi és szerződéses tudnivalók
  • Mobility Tool + felület bemutatása
  • hasznos tudnivalók a projektmenedzsmenttel és a disszeminációval kapcsolatban

A rendezvény során előadásokat is hallhatnak, de közös műhelymunkára, beszélgetésre is sor kerül ezért aktív és nyitott közreműködésüket kérjük.

Kérjük, hogy a rendezvényt megelőzően üljenek össze az intézményükön belül a projektben részt vevő kollégáikkal, valamint kérdezzék körbe külföldi partnereiket, és gyűjtsék össze a felmerülő kérdéseket bármely fent említett témakörben.

Elhangzott előadások:

A rendezvény előtt áttekintendő dokumentumok:

Emlékeztetőül, kérjük, tekintsék át újra a pályázatíró szemináriumon elhangzott pénzügyi tudnivalókat, illetve a támogatási szerződés 1. 3. és 4. számú mellékleteit (amennyiben az már eljutott Önökhöz).

Kérjük, töltse ki az alábbi kérdőívet, hogy a rendezvény programjának részleteit az Önök igényei szerint alakíthassuk:
Projektindító szeminárium 2019 - Kérdések, javaslatok
A kérdéseiket október 7-ig, a regisztráció végéig várjuk!
 

A projektindító szemináriumon projektenként maximum két fő részvételére számítunk, érdemes egy projektmenedzsmenttel és egy pénzügyekkel foglalkozó kollégának részt venni a rendezvényen. Amennyiben ebben az időpontban a projekttel kapcsolatos más elfoglaltságuk van (pl. kick-off meetinget tartanak a partnerekkel), mindenképpen érdemes megoldani az érdemi helyettesítést a rendezvényen. Ilyen esetben kérjük, hogy a helyettesítő kollégát/kollégákat vagy az intézmény vezetőjét készítsék fel alaposan a projekttel kapcsolatos tudnivalókról.

A rendezvényen való részvétel díjtalan, de előzetes regisztráció szükséges, amelyet legkésőbb 2019. október 7-ig tehetnek meg.

Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a rendezvényen ebédet nem tudunk biztosítani.

Utolsó módosítás: 2019.10.21.

HIBA

Kérjük, töltse ki a kötelező mezőket.


HIBA

Az e-mail cím formátuma nem megfelelő. Kérjük, hogy a mezőbe csak egy e-mail címet írjon, és regisztrációja elküldése előtt győződjön meg róla, hogy a formátum helyes.


HIBA

Ezzel az e-mail címmel már regisztrált rendezvényünkre. A jelentkezés elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.


Rendszerünk rögzítette a regisztrációját, melynek elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.

Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön a Tempus Közalapítvány legfrissebb híreiről, rendezvényeiről, kiadványairól és a legfontosabb pályázati információkról!

Üdvözlettel,
Tempus Közalapítvány