Projektindító szeminárium - a 2019-ben támogatott KA2 Stratégiai partnerségek koordinátorai részére
Az információs nap keretében részletesen megtárgyaljuk a szerződéskötéssel, a megvalósítással kapcsolatos tartalmi és pénzügyi tudnivalókat, beszélünk a projektfolyamatokról, a projektmunka megszervezéséről, a külföldi látogatások lebonyolításáról, és természetesen várjuk kérdéseiket is.Időpont: 2019.10.10. 10:00-16:30
Helyszín: 1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1., 6. emelet, Brüsszel terem
A rendezvényen felmerülő legfőbb témák:
- a Tempus Közalapítvány ellenőrzési és monitoring tevékenysége a projekt futamideje alatt
- a projekttel kapcsolatos pénzügyi és szerződéses tudnivalók
- Mobility Tool + felület bemutatása
- hasznos tudnivalók a projektmenedzsmenttel és a disszeminációval kapcsolatban
A rendezvény során előadásokat is hallhatnak, de közös műhelymunkára, beszélgetésre is sor kerül ezért aktív és nyitott közreműködésüket kérjük.
Kérjük, hogy a rendezvényt megelőzően üljenek össze az intézményükön belül a projektben részt vevő kollégáikkal, valamint kérdezzék körbe külföldi partnereiket, és gyűjtsék össze a felmerülő kérdéseket bármely fent említett témakörben.
Elhangzott előadások:
- Projektmenedzsment - problémás pontok, kipróbált/bevált gyakorlatok
- Az Erasmus+ Stratégiai Partnerségi Projektek - Nyomonkövetése, a beszámolás folyamata
- Erasmus+ KA2 Stratégiai Partnerségi Projektek - Pénzügyi tudnivalók
- 10 tipp a sikeres disszeminációhoz
A rendezvény előtt áttekintendő dokumentumok:
Emlékeztetőül, kérjük, tekintsék át újra a pályázatíró szemináriumon elhangzott pénzügyi tudnivalókat, illetve a támogatási szerződés 1. 3. és 4. számú mellékleteit (amennyiben az már eljutott Önökhöz).
Kérjük, töltse ki az alábbi kérdőívet, hogy a rendezvény programjának részleteit az Önök igényei szerint alakíthassuk:
Projektindító szeminárium 2019 - Kérdések, javaslatok
A kérdéseiket október 7-ig, a regisztráció végéig várjuk!
A projektindító szemináriumon projektenként maximum két fő részvételére számítunk, érdemes egy projektmenedzsmenttel és egy pénzügyekkel foglalkozó kollégának részt venni a rendezvényen. Amennyiben ebben az időpontban a projekttel kapcsolatos más elfoglaltságuk van (pl. kick-off meetinget tartanak a partnerekkel), mindenképpen érdemes megoldani az érdemi helyettesítést a rendezvényen. Ilyen esetben kérjük, hogy a helyettesítő kollégát/kollégákat vagy az intézmény vezetőjét készítsék fel alaposan a projekttel kapcsolatos tudnivalókról.
A rendezvényen való részvétel díjtalan, de előzetes regisztráció szükséges, amelyet legkésőbb 2019. október 7-ig tehetnek meg.
Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a rendezvényen ebédet nem tudunk biztosítani.
Utolsó módosítás: 2019.10.21.
HIBA
Kérjük, töltse ki a kötelező mezőket.
HIBA
Az e-mail cím formátuma nem megfelelő. Kérjük, hogy a mezőbe csak egy e-mail címet írjon, és regisztrációja elküldése előtt győződjön meg róla, hogy a formátum helyes.
HIBA
Ezzel az e-mail címmel már regisztrált rendezvényünkre. A jelentkezés elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.
Rendszerünk rögzítette a regisztrációját, melynek elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.
Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön a Tempus Közalapítvány legfrissebb híreiről, rendezvényeiről, kiadványairól és a legfontosabb pályázati információkról!
Üdvözlettel,
Tempus Közalapítvány