Projektindító szeminárium – a 2020-ban támogatott KA2 Stratégiai partnerségek koordinátorai részére - Online
(A rendezvény NEM az iskolai, óvodai stratégiai partnerségek koordinátorainak szól)Időpont: 2020.11.04. 10:00 - kb. 16:00
Helyszín: Online felület
A projektindító webinárium keretében részletesen megtárgyaljuk a szerződéskötéssel, a megvalósítással kapcsolatos tartalmi és pénzügyi tudnivalókat, beszélünk a projektfolyamatokról, a projektmunka megszervezéséről, a külföldi látogatások lebonyolításáról, és természetesen az online térben is várjuk kérdéseiket.
A rendezvényen felmerülő legfőbb témák:
- a Tempus Közalapítvány ellenőrzési és monitoring tevékenysége a projekt futamideje alatt
- a projekttel kapcsolatos pénzügyi és szerződéses tudnivalók
- Mobility Tool + felület bemutatása
- hasznos tudnivalók a projektmenedzsmenttel és a disszeminációval kapcsolatban
Program
09:30-10:00 | Bejelentkezés |
10:00-10:20 | Köszöntő – technikai információk |
10:20-10:50 | A projektfolyamat áttekintése, alapfogalmak tisztázása (kahoot) |
10:50-11:20 | A projektek nyomonkövetése, elvárások a beszámolók benyújtásához kapcsolódóan |
11:20-11:50 | A Mobility Tool+ használata |
11:50-12:30 | Ebédszünet |
12:30-13:30 | Projektmenedzsment - eszközök/online eszközökben rejlő lehetőségek, problémás pontok, jó gyakorlatok bemutatása |
13:30-14:00 | Disszemináció - a projektek eredményeinek terjesztése |
14:00-14:10 | Szünet |
14:10-15:10 | A projekttel kapcsolatos pénzügyi tudnivalók: beszámolás, elszámolási kérdések - a szakmai elvárásokhoz kapcsolódva |
15:10-16:00 | Szektorális megbeszélések |
Kérjük, hogy az online rendezvényt megelőzően üljenek össze az intézményükön belül a projektben részt vevő kollégáikkal, valamint kérdezzék körbe külföldi partnereiket, és gyűjtsék össze a felmerülő kérdéseket bármely fent említett témakörben.
A rendezvény előtt áttekintendő dokumentumok:
Emlékeztetőül, kérjük, tekintsék át újra a pályázatíró szemináriumon elhangzott pénzügyi tudnivalókat, a támogatási szerződés 1. 3. 4. és 7. számú mellékleteit (amennyiben az már eljutott Önökhöz).
A kérdéseiket október 28-ig, a regisztráció végéig várjuk!
A projektindító webináriumon projektenként maximum két fő virtuális részvételére számítunk, érdemes egy projektmenedzsmenttel és egy pénzügyekkel foglalkozó kollégának csatlakoznia az online eseményhez. Amennyiben ebben az időpontban a projekttel kapcsolatos más elfoglaltságuk van (pl. kick-off meetinget tartanak a partnerekkel), mindenképpen érdemes megoldani az érdemi helyettesítést. Ilyen esetben kérjük, hogy a helyettesítő kollégát/kollégákat vagy az intézmény vezetőjét készítsék fel alaposan a projekttel kapcsolatos tudnivalókról.
A webináriumon való részvétel előzetes regisztrációhoz kötött, amelyet legkésőbb 2020. október 28-ig tehetnek meg.
Várjuk Önöket szeretettel!
Utolsó módosítás: 2020.11.06.
HIBA
Kérjük, töltse ki a kötelező mezőket.
HIBA
Az e-mail cím formátuma nem megfelelő. Kérjük, hogy a mezőbe csak egy e-mail címet írjon, és regisztrációja elküldése előtt győződjön meg róla, hogy a formátum helyes.
HIBA
Ezzel az e-mail címmel már regisztrált rendezvényünkre. A jelentkezés elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.
Rendszerünk rögzítette a regisztrációját, melynek elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.
Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön a Tempus Közalapítvány legfrissebb híreiről, rendezvényeiről, kiadványairól és a legfontosabb pályázati információkról!
Üdvözlettel,
Tempus Közalapítvány