| Köznevelés, Felsőoktatás, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Ifjúság

Az Európai Bizottság támogatásával működő Euroguidance, Eurodesk, EURES, Europass hálózatok, valamint az EKKR Nemzeti Koordinációs Pont magyarországi képviselői 2019. november 05-én közös szakmai műhelynapot szerveztek Budapesten, melyre több mint száz érdeklődő érkezett.

Pályázat | Köznevelés, Felsőoktatás, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Ifjúság, Civil szervezet

Kiírásra került az Európai Nyelvi Díj 2020-as pályázati felhívása, a pályázati határidő: 2020. február 28.

Hír | Köznevelés, Felsőoktatás, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Ifjúság, Önkormányzatok, Civil szervezet, EU

Idén is sikerrel zárult az Erasmus Napok programsorozat: országszerte több mint 80 eseménnyel ünnepeltük együtt az Erasmus+ programot október 10. és 12. között.

Pályázóink hírei | Köznevelés

Örömhír: a Flip-IT projekt tanári kézikönyvének magyar és angol nyelvű változata felkerült a Magyar Elektronikus Könyvtárba.

Képzés | Köznevelés, Felsőoktatás, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Ifjúság

A képzés célja Erasmus+ KA2-es szektorközi stratégiai partnerség projektek kidolgozásának segítése, valamint az oktatási és képzési szektor, illetve az ifjúsági szektor együttműködésének bátorítása.

Pályázat | Köznevelés

Mivel hagyományosan tavaszra tehetők a partnerségi pályázatok beadási határidői, az ezt megelőző időszak már a partnerekkel közös tervezgetés jegyében telik. A partnerkeresés időszaka tehát ideális esetben nyár végére, őszre tehető.

Projekttükör | Köznevelés

Az innováció kérdése már régóta előkelő helyen áll az oktatásban, a tudományos tudás mellett szükséges a megfelelő technikai műveltség is, éppen ezért sok hazai köznevelési intézmény elkötelezetten támogatja pedagógusai szakmai megújulását.

Magazin | Köznevelés

A pécsi Kertvárosi Óvoda Siklósi Úti Tagóvodájában folyó munka példaértékű az Erasmus+ iskolai, óvodai partnerségek pályázattípusban. Eddigi eredményeik bizonyítják, hogy óvodás korú gyermekekkel is lehet minőségi és pozitív változásokat generáló tevékenységeket megvalósítani. Nívódíjas projektjükről Schmidt Éva projektkoordinátorral beszélgettünk.

Projekttükör | Köznevelés

A pécsi Kertvárosi Óvoda Siklósi Úti Tagóvodájában folyó munka példaértékű az Erasmus+ iskolai, óvodai partnerségek pályázattípusban. Eddigi eredményeik bizonyítják, hogy óvodás korú gyermekekkel is lehet minőségi és pozitív változásokat generáló tevékenységeket megvalósítani.

Magazin | Köznevelés

Állandó fejlődésre késztet, felfrissíti a hétköznapi munkát, elősegíti a szakmai és módszertani megújulást. Ezt mondják azok a tanárok, akik az iskolában is használnak digitális eszközöket, például okostelefont, tabletet vagy interaktív táblát. Ön próbálta már?

Magazin | Köznevelés

Akinek szívügye a minőségi oktatáshoz való egyenlő hozzáférés kérdése és érdekli, hogyan működhet az élménypedagógia a gyakorlatban, annak érdemes a nyírségi Kállósemjénben elidőzni egy kicsit. A Kállósemjéni Diákokért és Ifjakért Egyesület megálmodójával, mostani vezetőjével, Egri Józsefné Icával beszélgettünk játékos tanulásról, projektekről, küldetésről.

Magazin | Köznevelés

A Reading in English for Amusement and Dialogue in Europe (READ) elnevezésű Erasmus+ projekt a 14-17 évesek élményalapú tanulását állította a középpontba. Azonban ahogy ez általában lenni szokott, a programnak az eredeti célok teljesülésénél végül sokkal több hozadéka lett. A Százhalombattai Arany János Általános Iskola és Gimnázium projektjéről Szabóné Jassó Ágnes koordinátorral beszélgettünk.

Utolsó módosítás: 2014.08.19.