Digitális disszemináció az Erasmus+ projektekben - Online
Disszeminációs tréning Erasmus+ projektek megvalósítóinakIdőpont: 2020.09.15. 10:00-15:00
Helyszín: online
A Tempus Közalapítvány idén is megrendezi disszeminációs tréningjét a köznevelés, szakképzés, felnőtt tanulás, ifjúság és felsőoktatás területén a 2018, 2019 és 2020-ban támogatást nyert pályázók számára.
A tréning fókusztémája a digitális disszemináció, reflektálva ezzel az idei év történéseire és a COVID-19 világjárvány okozta kihívásokra. A rendezvényen kiemelten foglalkozunk azokkal az online eszközökkel és módszerekkel, amelyek használata megkönnyítheti, és még hatékonyabbá teheti a projektek eredményeinek bemutatását.
Ha a járványügyi helyzet megköveteli, az eseményt online formában rendezzük meg, ugyanakkor bízunk abban, hogy szeptemberben már személyesen is találkozhatunk Budapesten.
Tervezett program
9.30 - 10.00 | Érkezés, regisztráció |
10.00 - 10.15 | Köszöntő |
10.15 - 10.30 | A hatékony eredménykommunikáció trükkjei Kardos Anita, Kommunikációs vezető, Tempus Közalapítvány |
10.30 - 10.45 | A disszemináció jó példái Szabó Csilla, Kommunikációs egységvezető-helyettes, Tempus Közalapítvány |
10.45 - 11.00 | Az #ErasmusDays, mint disszeminációs lehetőség Simon Boglárka, kommunikációs munkatárs, Tempus Közalapítvány |
11.00 - 11.15 | Szünet |
11.15 - 12.45 |
PÁRHUZAMOS WORKSHOPOK I.Ebben az idősávban a felsoroltak közül csak egy workshopon tud részt venni. Nincs annál fontosabb a disszemináció során, minthogy eljusson a projekt kulcsüzenete a célközönséghez. A műhelymunka gyakorlatai remek lehetőséget biztosítanak, hogy megtalálja a projektje célcsoportjához legjobban passzoló stílust és megtanulja könnyedén kiemelni a lényeget. Mi kell egy igazán jó prezentációhoz? Hogyan gyakorolhat nagy hatást a hallgatóságra? Mit árul el a testbeszéd és miért fontos, hogy megismerjük a közönséget? A hatásos előadásról szóló interaktív műhelymunka során egy igazi TedX tréner ad tippeket és választ a kérdésekre. A közösségi média számos praktikus és kreatív módszert tartogat. A műhelymunka során a Plus Kreatív ügynökség marketing vezetője ad tippeket és mutatja be a legnépszerűbb felületeket, hogy a gyorsan fejlődő online világban is képbe kerülhessen a legnépszerűbb trendekről és bevált módszerekről. A projektmegvalósítás közben gyakran merül fel a szerzői jog, a szellemi tulajdon kérdésköre: mit lehet megosztani, milyen formában és mire kell odafigyelni? A műhelymunkán a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának munkatársa segít tisztázni a kérdéseket és felderíteni a szerzői jog világát. Hogyan fedezhetjük fel a projektünk hatásait? Az interaktív workshop alkalmával a Tempus Közalapítvány munkatársai vezetnek végig közös feladatokon a hatásmérés módszertanán és adnak praktikus tanácsokat, hogy hogyan is válhatnak a bemutatott eszközök a pályázói gyakorlat részévé. |
12.45 - 13.30 | Ebédszünet |
13.30 - 15.00 |
PÁRHUZAMOS WORKSHOPOK II. Ebben az idősávban a felsoroltak közül csak egy workshopon tud részt venni. A közösségi média számos praktikus és kreatív módszert tartogat. A műhelymunka során a Plus Kreatív ügynökség marketing vezetője ad tippeket és mutatja be a legnépszerűbb felületeket, hogy a gyorsan fejlődő online világban is képbe kerülhessen a legnépszerűbb trendekről és bevált módszerekről. 2. Rendezvényszervezés és lebonyolítás online/offline Online vagy személyes disszeminációs eseményt érdemes szervezni napjainkban? Milyen szempontokat kell mérlegelni, amikor kiválasztja az esemény típusát? Mire figyeljen oda a lebonyolítás során? A workshopon ezekhez a kérdésekhez kaphat praktikus tanácsokat és támpontokat. Próbáljon ki hasznos online eszközöket, applikációkat és technikákat, amelyek bevetésével a disszeminációs tevékenység során pár kattintással egyszerűbbé teheti a kommunikációt, láthatóvá a projekteredményeit, és szélesebb közönséghez juttathatja el az eredményeket és üzeneteket! A sajtó segítségével válhatnak igazán láthatóvá a projekteredményeket, a kulcsüzenetet változatos formákban juthat el a célközönséghez. Az Élet és Tudomány főszerkesztője a sajtókapcsolatokhoz ad gyakorlati tanácsokat, hogy minél nagyobb nyilvánosságot kaphassanak az Erasmus+ projektek. Egy jó weboldal kulcsfontosságú egy projekt esetében. A Plus Kreatív ügynökség ügyvezetője számtalan márka oldalának létrehozásában működött már közre, a workshop alkalmával pedig megosztja tapasztalatai és tippjeit, amelyek segítenek minél vonzóbbá tenni a honlapot az látogatók számára. |
A rendezvényre regisztrálni az alábbi jelentkezési lap kitöltésével lehet legkésőbb 2020. szeptember 1-ig.
Részvételi igazolás pedagógusoknak
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy bár az eseményre történő regisztráció során lehetősége volt a részvételi igazolás igénylésére, a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) 2020. évi módosításai miatt ezzel az eseménnyel kapcsolatosan az igazolás kiadása sajnos nem áll módunkban. Megértésüket köszönjük!
Utolsó módosítás: 2020.09.22.
HIBA
Kérjük, töltse ki a kötelező mezőket.
HIBA
Az e-mail cím formátuma nem megfelelő. Kérjük, hogy a mezőbe csak egy e-mail címet írjon, és regisztrációja elküldése előtt győződjön meg róla, hogy a formátum helyes.
HIBA
Ezzel az e-mail címmel már regisztrált rendezvényünkre. A jelentkezés elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.
Rendszerünk rögzítette a regisztrációját, melynek elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.
Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön a Tempus Közalapítvány legfrissebb híreiről, rendezvényeiről, kiadványairól és a legfontosabb pályázati információkról!
Üdvözlettel,
Tempus Közalapítvány