Erasmus ösztöndíj hallgatóknak

  Erasmus+ tanárok

  Erasmus+ Ifjúság és Eurodesk

  Európai Ifjúsági Portál

  100újélmény

  Campus Mundi ösztöndíjak

  Europass Magyarország

  Európa a polgárokért program

  A tanulás jövője

  Study in Hungary

  ErasmusPlus_HU

  Campus Mundi


Erasmus+ projekttermékek

Kíváncsi, mi minden készült az Erasmus+ projektek keretében? Böngésszen projekttermék válogatásunkban!

Az alábbi leírásokból innovatív módszertanokat, applikációkat, társasjátékokat, tananyagokat, kurzusokat és számos más hasznos terméket ismerhet meg megvalósult Erasmus+ projektekből az oktatás, képzés és ifjúság területein. Az összegyűjtött anyagok bárki számára elérhetők és hasznosíthatók.

Inspirálódjon az Erasmus+ projekttermékekkel!

  

Összes címke felnőtt tanulás felsőoktatás ifjúság köznevelés szakképzésaktív állampolgárságdigitális oktatásegészségmegőrzésfenntarthatóságfoglalkoztatás és pályaorientációfogyatékossággal élőkhelyi ifjúsági munka fejlesztésehátrányos helyzetű fiatalok és felnőttekiskolai lemorzsolódáskompetencia- és készségfejlesztésközösség építésmezőgazdaságmobilitásművészeti nevelésnemformális tanulásnyelvoktatáspedagógusok fejlesztésetermészettudományoktársadalmi befogadásvállalkozókészség fejlesztéseóvodapedagógiaönkéntesség



FLOURISH – Coachinggal a szervezeti innovációért

A pandémia által okozott gazdasági környezetváltozás szinte minden vállalkozó életére hatással van. Nem beszélve arról, hogy manapság az üzleti növekedéshez az innováció szinte elengedhetetlen bármely szektor esetén. A Kiválósági Díjjal kitüntetett, 2018. október és 2020. október között megvalósuló „FLOURISH – Szervezeti innováció elősegítése” című Erasmus+ projekt (2018-1-BG01-KA202-048014) és annak eredményei ebben nyújtanak segítséget.

Elolvasom

Útmutatás pedagógusok számára az IKT eszközök sikeres használatához

Az információs és kommunikációs technológia (IKT) bevonása önmagában nem elegendő ahhoz, hogy hatékonyan támogassa a hagyományos oktatás sikerességét – ezt már a szakirodalom is rengetegszer taglalta az utóbbi évtizedben. A technológiai változások gyorsasága miatt szinte lehetetlen aktualizált tartalmú tankönyvekkel ellátni a szakképző intézményeket. Emellett a hallgatók számára tananyagot előkészítő pedagógusoknak egyre inkább figyelembe kell venniük az interneten elérhető hatalmas mennyiségű információt.

Elolvasom

ECO-MOTIVE - képzők képzése a vidéki kistelepülések ökológiai szemléletű gazdálkodásának elősegítésére (Training-the-trainers for ecological small scale production)

Az ECO-MOTIVE projekt elsődleges célja egy olyan képzés kidolgozása volt, ami jövőbeli képzőket képez – vidéki kistelepülések agrár szakembereit –, akik képesek átadni a háztáji biogazdálkodáshoz kapcsolódó ismereteiket szociálisan hátrányos helyzetű, alacsony iskolai végzettségű, többek között közfoglalkoztatásban dolgozó személyeknek.

Elolvasom

Pályaorientációs képzések az iskolaelhagyás és lemorzsolódás megelőzése érdekében

Napjainkban egyre nő azoknak a szakiskolai tanulóknak a száma, akiknél fennáll a lemorzsolódás vagy a korai iskolaelhagyás veszélye. Ahhoz, hogy a tanulók a lehető legtöbb információ birtokában önálló, felelős döntést tudjanak hozni a jövőbeli karrierjüket érintő kérdésekben, a szakiskolai tanárok aktív részvételére van szükség. A pályaorientációs képzés a szakiskolákban híd lehet az iskola és az üzleti világ között, megkönnyítheti az átmenetet az iskolából a munka világába.

Elolvasom

Minőségbiztosítási szoftverfejlesztés a pedagógusok szakmai támogatásáért

A kétezres évek második felében egyre inkább megnőtt az igény az iskolák belső minőségkultúrájának fejlesztésére, illetve a minőségi oktatást elősegítő minőségmenedzsment megoldásokra. A szintén az ebben az időszakban kidolgozott magyar pedagógus életpálya-modell által pedig egy teljesen újszerű, ám jelentős adminisztrációs terhekkel operáló rendszer jött létre a pedagógusi szakmában, mely az új lehetőségek mellett további kihívásokat is hozott magával. Ennek támogatására az IT Study Hungary Számítástechnikai Oktató és Kutatóközpont vezetésével megkezdődött egy olyan alkalmazás létrehozása, mely a pedagógusok mindennapi munka- és oktatásszervezését, valamint a pályaorientáció körüli ügyintézést is könnyebbé teheti.

Elolvasom

Agriteach 4.0

A Connecting VET Teachers to Agriculture 4.0 című project célja, hogy segítse a mezőgazdaságot oktató szakmai tanárokat, tanítási módszereik megújításában azáltal, hogy ingyenes „Teachers for Farming 4.0” online kurzusokat biztosít a távoktatás pedagógiai modellje alapján.

Elolvasom

Mezőgazdasági innováció közvetítői segítséggel – avagy miképpen lehet hatékonyan a fogyasztói igényeket és az iparági szolgáltatásokat összekötő brókereket képezni

Minden iparági innováció során megvan a fejlesztésre és fejlődésre való késztetés, és ez alól a mezőgazdaság sem kivétel. Ugyanakkor maga az innováció és az innovatív eredmények nem minden esetben érnek el a fogyasztókhoz, akik élvezhetnék annak előnyeit. Ennek oka, hogy szakadék húzódik a kutatóintézetek és a potenciális felhasználók között, ami a kutatási eredményekből is látszik. Emiatt mezőgazdasági innovációs szolgáltatások jelentek meg a piacon, hogy fejlesztési javaslatokat dolgozzanak ki az innovációs közvetítők koncepciójára, akiknek az lenne a szerepe, hogy összehangolják a keresleti és ellátási igényeket az kutatási és szolgáltatási keretekkel.

Elolvasom

Bővülő szakmai módszertár és külföldi pályaorientációs modellek megismerése

Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) országokon átívelő mobilitási programjai számos oktató, szakképzési szakértő és kiutazó diák szakmai életét tették gazdagabbá. A több szakterületet érintő, komplexen megtervezett tanulmányutak és szakmai gyakorlatok során gondosan összeállított módszertani anyagok segítettek abban, hogy a megszerzett tudás a hazaérkezést követően hatékonyan épüljön be a hazai gyakorlatba.

Elolvasom

Módszertani segédanyagok a betegbiztonság oktatásának fejlesztéséhez

A Semmelweis Egyetem MAP4E projektjének legfőbb célja a betegbiztonság előtérbe helyezése volt, hiszen statisztikai adatok szerint minden tizedik beteget ér valamilyen nem várt egészségügyi kár a kórházban való tartózkodása alatt. A projekt kiemelt eredménye, hogy az egységesen kidolgozott módszertani anyagok pozitív változást hoztak az egészségügyben, s biztonságosabbá tették a klinikai gyakorlatokat.

Elolvasom

Minden jog fenntartva, 2014 © Tempus Közalapítvány

Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/002298
Engedélyszám: E/2020/000342

TEMPUS KÖZALAPÍTVÁNY 1077 BUDAPEST, KÉTHLY ANNA TÉR 1. • TELEFON: (+36 1) 237-1300 • INFÓVONAL: (+36 1) 237-1320
E-MAIL: INFO{KUKAC}TPF.HU