ÜGYFÉLKAPCSOLATOK

Ha Ön nyertes pályázó és folyamatban lévő ügyeit intézné, vagy egyéb témában keresi valamelyik kapcsolattartóként megjelölt munkatársunkat: 

  • A központi telefonszám tárcsázása után várja meg, hogy hívása kicsöngjön, majd ezt követően – azon idő alatt, amíg az automata hívásfogadó elmondja, hogy várjon a kezelői jelentkezéséig. Központi telefonszám: (+36 1) 237-1300.
  • Az egyes pályázati programokkal foglalkozó munkatársak neve és elérhetősége itt tekinthető meg:
    munkatársak

Véleménye fontos számunkra! Kérjük, segítse munkánkat az ügyfélszolgálati munkára vonatkozó rövid kérdőív kitöltésével! – A Tempus Közalapítvány felé történő kapcsolatfelvétellel Ön megismerte és elfogadja a vonatkozó Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat.

A (+36 1) 237-1300 telefonszámon telefonos menürendszer segíti Önt, hogy a megfelelő kollégánkkal tudja felvenni a kapcsolatot. A menürendszer felépítését az alábbi táblázat ismerteti:

Telefonos menürendszer

1-es gomb  - Felsőoktatási ösztöndíjak
2-es gomb  - Erasmus+ program
3-as gomb  - Study in Hungary, érdeklődők, pályázók és itt tanuló hallgatók
4-es gomb  - Külföldi Nyelvtanulási Program
5-ös gomb  - Nemzeti Europass Központ ügyfélszolgálat
6-os gomb  - Európa a polgárokért program ügyfélszolgálat - Az Európa a polgárokért program 2014-2020 között zajló pályázati ciklusa véget ért. A futó projektekkel kapcsolatos kérdésekkel a pályázók a program lebonyolításáért felelős EACEA-hoz fordulhatnak.
7-es gomb  - Felnőttképzési és pedagógus-továbbképzési programok
8-as gomb  - Diaszpóra Felsőoktatási Ösztöndíjprogram

 Tisztelt Érdeklődő!

Ezúton kívánjuk felhívni a figyelmét arra, hogy ügyfélszolgálati és pályázatkezelő munkatársaink az adatvédelmi szabályokat betartva az alábbiak szerint nyújtanak tájékoztatást.

Az adatkezelésekkel kapcsolatos tájékoztatóinkat valamennyi programunk vonatkozásában megtalálja a Jogi nyilatkozat aloldalon honlapunkon.

A tájékoztatók alapján a 18. életévét betöltött pályázókra, ösztöndíjasokra vonatkozó személyes adatot nem adhatunk ki a pályázón, ösztöndíjason és a megnevezett szerveken kívül harmadik személyek számára. Amennyiben egy konkrét pályázó vagy egy ösztöndíjas ügyében kívánja ügyfélszolgálatunkat vagy pályázatkezelő munkatársainkat felkeresni, akkor munkatársaink csak az általános, a honlapon már közzétett programokkal kapcsolatos tájékoztatást tudják Önnek megadni, még abban az esetben is, ha Ön a pályázó vagy ösztöndíjas közeli hozzátartozója.

A konkrét pályázóra, ösztöndíjasra vonatkozó kérdéseire kizárólag abban az esetben adhatunk tájékoztatást, ha azt jogszabály előírja vagy a pályázó, ösztöndíjas ahhoz hozzájárult.

Amennyiben a pályázó, ösztöndíjas Önt meghatalmazza a pályázatának, ösztöndíj programjának ügyintézésére, abban az esetben módunkban áll felvilágosítást adni róla Önnek. 

Minta a meghatalmazásra itt érhető el.

A meghatalmazást eredeti példányban, két tanú által hitelesítve fogadjuk el.

A meghatalmazott általi ügyintézésre írásos úton, pl. e-mail útján van lehetőség, ezért kérjük, hogy a meghatalmazott e-mail címe a meghatalmazás szövegében kerüljön feltüntetésre.


Panaszbejelentéssel kapcsolatban kérjük, olvassa el panaszkezelési szabályzatunkat, valamit a panaszkezeléshez kapcsolódó adatkezelésre vonatkozó adatvédelmi tájékoztatót. Panaszát az itt letölthető panaszbejelentő űrlap kitöltésével nyújthatja be írásban a panaszbejelentes@tpf.hu címre.

Utolsó módosítás: 2021.09.22.