
Tanulási eredmények a duális képzésben és az Erasmus+ mobilitásokban
A magyarországi National VET Team kiadványa
A tanulási eredmény alapú megközelítés hazai gyakorlata a szakképzésben és megvalósítása az Erasmus+ szakképzési mobilitások során.
Ha konkrét program, szektor vagy a megjelenés éve szerint szeretné szűrni a kiadványokat, kérjük, kattintson a jobb oldali kategóriákra, illetve válassza ki a megfelelő célcsoportot vagy évet.
A magyarországi National VET Team kiadványa
A tanulási eredmény alapú megközelítés hazai gyakorlata a szakképzésben és megvalósítása az Erasmus+ szakképzési mobilitások során.
Letölthető infografika I Erasmus+
Az esélyegyenlőség biztosítása, a társadalmi befogadás erősítése, a kontinens kulturális és nyelvi sokszínűségének megismertetése az Erasmus+ 2021-2027 programszakaszban.
Conference Papers from the 1st Stipendium Hungaricum PhD Student Conference
The first Stipendium Hungaricum PhD Student Conference brought together scholarship holders pursuing doctoral studies in Hungarian higher education institutions, who presented their research across a range of scientific disciplines.
A Campus Mundi projekt összefoglaló kiadványa
A hallgatói mobilitást és a felsőoktatási intézmények nemzetköziesedését támogató Campus Mundi projekt hat évének történetét mutatja be zárókiadványunk.
A tanulás jövője
A kiadvány segítséget nyújt abban, hogy mit jelent a facilitálás, és milyen jellemzői vannak az online tanulási környezetben
2022
A Pályázati Pavilon legújabb számában többek között élménybeszámolók, pályázati tippek, digitalizációs törekvések, kutatási összesítők, projektismertetők és szakértői interjúk várják az olvasókat.
Az oktatói/kutatói mobilitás elősegítő és akadályozó tényezői, motivációi és hatásai
Kutatási gyorsjelentés az oktatói mobilitás egyéni és intézményi hatásairól
Institutional and individual perspective
A report conducted by the Academic Cooperation Association (ACA) and commissioned by the Tempus Public Foundation (TPF).
A Nemzetköziesítés a Felsőoktatásban sorozat újabb, frissített kiadványa szélesebb körben mutatja be a Tempus Közalapítvány koordinálásában megvalósuló, az intézményi képviselőkkel közös nemzetközi megjelenéseket, a nemzetköziesítés fő aspektusait kifejezetten a hallgatótoborzó és partnerkapcsolat-építő munka, valamint azok előkészítése és keretbe helyezése szempontjából releváns tényezők szerint tárgyalja.
We collected the most important information on studying in Hungary
2021. ősz
Idén ünnepli 25. évfordulóját a Tempus Közalapítvány, ezért a Pályázati Pavilon 2021-es kiadásában kiemelten foglalkozunk a pályázók szolgálatában töltött negyedszázaddal. Magazinunkban ezúttal is számos témáról olvashatnak, köztük programjaink újdonságairól, a közelmúlt eseményeiről és arról is, hogyan hatottak a világjárvány kihívásai a nemzetközi mobilitási lehetőségekre.
Az európai tudás dimenziója
Növelje szervezetének hatékonyságát az EU-támogatások felhasználását segítő képzéseinkkel!
Final report of PROFFORMANCE benchmarking survey
Felsőoktatási intézmények nemzetköziesítési jó gyakorlatai
A koronavírus-járvány – ahogy az élet minden területét – a felsőoktatási intézmények működését, az oktatási és kutatási tevékenységeket és a nemzetközi kapcsolatokat is alapvetően megváltoztatta. Nehezen megjósolható, hogy ennek következtében milyen lesz a felsőoktatás nemzetköziesítésének jövője, de fontos, hogy beszéljünk arról, hogyan lehet alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez; hogyan vigyünk véghez gyors intézkedéseket, amikor arra van szükség; és hogyan alakítsuk át a terveinket, prioritásainkat hosszú távon egy ilyen bizonytalan időszakban.
Letölthető infografika l Erasmus+
Kutatási gyorsjelentés
A kutatás célja a Diaszpóra Felsőoktatási Ösztöndíjprogramhoz kapcsolódó jelentkezői igények felmérése, azonosítása volt. Fontos célként jelent meg továbbá, hogy a kutatás eredményei elősegítsék, támogassák az ösztöndíjprogram promócióját, terjesztését, valamint a program finomhangolását.
Kutatási gyorsjelentés
A Magyarországon végzett nemzetközi hallgatók pályakövetése c. kutatás hiánypótló munkának tekinthető. A kutatás célja, hogy a felsőoktatásban végzett külföldi hallgatók hátteréről, a Magyarországon való tartózkodásuk körülményeiről, a munka világába való átmenetről, valamint a Magyarországgal való kapcsolatukról mélyebb képet kapjunk. A kutatás célcsoportja a 2012 és 2019 között Magyarországon abszolutóriumot szerzett külföldi állampolgársággal rendelkező hallgatók voltak. Az adatfelvétel 2020. március 19-től 2020. április 20-ig tartott.
TEMPUS KÖZALAPÍTVÁNY 1077 BUDAPEST, KÉTHLY ANNA TÉR 1. • TELEFON: (+36 1) 237-1300 • FAX: (+36 1) 239-1329 • INFÓVONAL: (+36 1) 237-1320
E-MAIL: INFO{KUKAC}TPF.HU